نایلون های با عرض بلند در صنعت

اهمیت استفاده از نایلون های با عرض بلند در صنعت

نایلون ها جزو محصولاتی هستند که در اکثر صنایع کاربرد داشته و محبوبیت زیادی دارند. درواقع تمامی نایلون‌ها الیاف هایی هستند و از مولکول‌های مختلف تشکیل  می‌شوند. از طرف دیگر نایلون ها مدل‌های متنوعی دارند که هر یک کاربرد بخصوصی داشته و به بازار ارائه می‌شوند. از جمله کاربردی‌ترین انواع این محصولات می‌توان به نایلون های با عرض بلند در صنعت اشاره کرد.این مدل بیشتر در کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه با ما همراه باشید تا در خصوص این محصول اطلاعات کامل‌ و جامع‌تری را به شما عزیزان ارائه دهیم.

به‌طور معمول نایلون‌های بلند و عریض از پلی‌اتیلن ساخته می‌شوند. همین موضوع باعث شده تا این محصولات مقاومت بالایی داشته و در برابر عوامل مختلف آسیب نبینند. اهمیت استفاده از این نایلون‌ها در صنایع بسیار زیاد بوده و بیشتر تولیدکنندگان نمی‌توانند بدون وجود این نایلون به کار خود ادامه دهند. در ادامه به بررسی انواع نایلون عرض بلند در صنعت می‌پردازیم.

انواع نایلون های با عرض بلند در صنعت

نایلون‌های عرض بلند براساس نیاز مشتریان در اندازه‌ها و همچنین ضخامت‌های گوناگونی تولید شده و به بازار عرضه می‌شوند. لازم است بدانید که نحوه فروش این نایلون‌های صنعتی و به شکل طاغی و برحسب واحد کیلوگرم صورت می‌گیرد. همانگونه که از نام این نایلون ها مشخص است، می‌توان آن‌ها را در عرض‌های بسیار بالا خریداری کرد و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار داد.

همچنین فروش نایلون های با عرض بلند به شکل عمده و یا تک نیز انجام می‌شود، که معمولاً از نظر قیمتی نیز تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. دراین‌میان برخی افراد نیز از موقعیت سوء استفاده کرده و ممکن است که این محصول را با قیمت بسیار زیادی به شما بفروشند. بنابراین در زمان خرید نایلون‌های عریض حتما توجه داشته باشید که هزینه زیادی را بابت خرید آن پرداخت نکنید.

از جمله انواع نایلون‌های عریض می‌توان موارد زیر اشاره کرد:

مدل گلخانه ای

همان‌طور که از نام آن مشخص است، در صنایع کشاورزی و برای گلخانه‌ها استفاده می‌شود. این نایلون دارای عرض بلندی بوده و کارایی آن جهت پوشش سقف گلخانه‌ها می‌باشد.

نایلون عرض بلند ساختمانی

نایلون‌ های عریض ساختمانی از جمله دیگر مدل‌های نایلون‌های صنعتی عریض بوده که برای حفظ و ساخت سازه‌ها و ساختمان‌ها به کار می‌رود.

کشاورزی

نایلون‌های کشاورزی نیز که بر ارزهای بسیار بزرگ ارائه می‌شوند، در مدل‌های مختلف استفاده‌شده و نقش مهمی را در صنایع کشاورزی ایفا می‌کنند.

ویژگی نایلون های با عرض بلند در صنعت

نایلون های با عرض بلند در صنعت دارای ویژگی‌های متعددی هستند که باعث شده تا خرید و فروش آن‌ها روز به‌ روز افزایش پیدا کند. ویژگی‌ های نایلون‌ های عریض عبارت‌اند از:

امکان سفارش در اندازه‌های مختلف

شما می‌توانید این محصول را در اندازه 10تا 100سانتی‌متر و ضخامت حداکثر 300 میکرون سفارش دهید.

ضد اشعه بودن نایلون های با عرض بلند در صنعت

این نایلون‌ ها در برابر اشعه ماوراءبنفش مقاومت دارد و آسیب نمیبیند. این‌ موضوع باعث شده تا عمر نایلون‌های صنعتی تا حد بسیار زیادی افزایش می‌یابد

جذب اشعه مادون‌قرمز

نایلون‌ های عریض در صنعت مادون قرمز را به خود جذب می‌کنند که این‌موضوع باعث تولید گرما می‌شود. به همین خاطر استفاده از این محصولات در گلخانه‌ها بسیار زیاد انجام می‌شود. چرا که باعث شده تا حد بسیار زیادی صرفه‌ جویی شود.

کاربرد اصلی نایلون‌های عریض در صنعت

همان‌طور که گفته شد این نایلون‌ها در صنایع مختلفی کاربرد که ازجمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ساخت‌ و ساز و کشاورزی اشاره کرد. همچنین اکثر افراد نایلون های با عرض بلند در صنعت را با نام نایلون کشاورزی نیز می‌ شناسند. از جمله کاربردهای اصلی این محصولات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده برای پوشش سقف جهت حفظ گرما
  • استفاده در صنایع پتروشیمی به دلیل کیفیت بالایی که دارند.
  • برای جلوگیری از آسیب ناشی از باد و طوفان
  •   استفاده در بیمارستان‌ها جهت جلوگیری از شیوع بیماری‌ ها
  • برای جذب رطوبت برای حفظ گرما در فصول زمستان به درب و پنجره‌ها متصل می‌شود.
  • استفاده در اسباب‌کشی جهت جلوگیری از ضربه
  • استفاده  در ساختمان‌سازی جهت عایق‌بندی و جداسازی هر بخش با بخش دیگر
  • مقاوم و عایق در برابر سرما و بارندگی

نایلون های عریض

سخن پایانی

همان‌ طور که متوجه‌ شدید، این روزها کاربرد نایلون های با عرض بلند در صنعت بسیار زیاد بوده و تقریباً تمامی صنایع بین محصول نیاز دارند. خوشبختانه نایلون‌ های عریض در ضخامت و اندازه‌های مختلفی به بازار ارائه می‌شوند که شما می‌توانید بر اساس استفاده‌ای که دارید هر یک  آن‌ها را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید.