خرید شیرینگ ( پلاستیک حرارتی )

خرید شیرینگ ( پلاستیک حرارتی )

خرید شیرینگ می‌تواند برای اکثر صنایع لازم و ضروری باشد. شیرینگ نوعی پلاستیک بوده که به‌ منظور بسته‌بندی کالاهای مختلف و محصولات کارخانه‌ها استفاده می‌شود. این پلاستیک مدل‌های گوناگون داشته که ما در این مطلب قصد داریم به ‌صورت کامل به بررسی آن‌ها بپردازیم. هنگامی ‌که نایلون شیرینگ با استفاده از دستگاه یا به شکل دستی روی یک کالا پیچیده می‌شود، محصول در برابر عوامل مختلف همانند سرما، گرما، گرد و غبار  یا ضربه مقاوم سازی خواهد شد. دستگاهی که با استفاده از آن شیرینگ را به‌ دور محصولات می پیچیند، و شیرینگ پک نام دارد.

استرچ چیست؟ برای کسب اطلاعات بیشتر گلیک کنید.

خرید شیرینگ ( پلاستیک حرارتی )

تولیدات نایلون شیرینگ

تقاضای بسیار زیاد برای خرید شیرینگ سبب شده تا کارخانه‌های زیادی در این حوزه به فعالیت بپردازند. تولید این نایلون معمولاً با استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوب انجام می‌شود. معمولاً تمام مدل‌های این پلاستیک در سطح کیفی بالایی قرار دارند. شمس پلاست سعی کرده تا با تولید باکیفیت‌ترین نایلون‌های بسته ‌بندی و با در نظر گرفتن قیمت مناسب شرایط را برای تمامی صنایع فراهم کرده تا این نایلون بسیار پرکاربرد و با کیفیت را برای محصولات خود مورد استفاده قرار دهند.

 تولید کننده شیرینگ

شرکت‌های زیادی به‌ منظور تولید شیرینگ در سراسر کشور موجود هستند. اما باید بدانید که تولید نایلون ارزان شاید از لحاظ هزینه و مقرون‌ ب ه‌صرفه باشد. اما کیفیت پایین و استفاده از مواد اولیه نامرغوب سبب شده تا مشتریان رضایت کافی را از محصول  نداشته باشند. چرا که استفاده از نایلون بی‌کیفیت برای بسته‌بندی قطعاً نمی‌تواند مقاومت لازم را برای محصولات در برابر عوامل مختلف فراهم کند.

اگر در زمینه تولید محصولات غذایی فعالیت می کنید، بدون شک این موضوع را می‌دانید که بسته‌بندی محصولات به شکلی که آن‌ها را در برابر آسیب‌های مختلف مقاوم کند، تا چه حد حائز اهمیت است. بنابراین با خرید شیرینگ از یک مرکز معتبر می‌توانید این اطمینان را داشته باشید که بسته‌بندی محصولات تولیدی شما به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: کاربرد های استرچ صنعتی چیست؟

جنس پلاستیک شیرینگ

اطلاع از جنس نایلون شیرینگ بدون شک یکی از فاکتورهای مهم برای خرید این محصول است. جنس این پلاستیک معمولاً از نایلون یا نایلکس است که می‌توان آن را با پلیمر سبک و یا سنگین در عرض و طول‌های متفاوت، با تعداد لایه‌های گوناگون به تولید رساند. اما به دلیل این‌ که  شیرینگ ‌ها باید انعطاف بسیار زیادی داشته باشند، بیشتر از جنس نایلون هستند.

 اهمیت خرید شیرینگ برای صنایع

هر کارخانه و یا کارگاه کوچکی علاوه‌بر مقاوم سازی محصولات خود باید به شکل شکیل و مناسبی آن‌ها را بسته‌بندی کند. در میان محصولات گوناگونی که برای این کار وجود دارد، قطعاً شیرینگ می‌تواند بهترین انتخاب ممکن باشد. استفاده از این محصول نه ‌تنها بسته‌بندی زیبایی را برای کالا مورد نظر شما به ارمغان می آورد، بلکه باعث شده تا در زمان جا به‌ جایی محصولات هیچ‌گونه آسیبی نبینند. همچنین برخی از محصولات پلاستیکی همانند آب معدنی و نوشابه که به شکل جینی به فروش می‌رسند، می‌توانند با استفاده از این نایلون به شکل چند تایی در کنار یکدیگر بسته‌بندی شوند.

هدف تولید شیرینگ شامل موارد زیر می شود:

کارخانه‌های تولید محصولات غذایی همانند تولید نوشابه، آب معدنی، قوطی چای، شانه تخم‌ مرغ کیک و….

  • کارخانه تولید محصولات بهداشتی و دارویی
  • تولیدی‌ های خانگی
  • مراکز پست
  • قابل‌استفاده برای بسته ‌بندی‌های فلزی
  • به‌ منظور تولید اسباب‌بازی و لوازم تحریر

تمامی موارد بالا می‌تواند برای بسته ‌بندی هر چه بهتر محصولات جهت خرید شیرینگ اقدام کنند.

خرید شیرینگ ( پلاستیک حرارتی )

 ویژگی نایلون شیرینگ

نایلون شیرین در دو مدل تک لایه و چند لایه موجود است. قطعاً هر چه که تعداد لایه‌ها بیشتر شود، مقاومت میزان ضخامت این محصول نیز افزایش پیدا می‌کند. همچنین خطر احتمال پارگی آن نیز کاهش پیدا کرده و قطعاً بسته ‌بندی شما مستحکم تر خواهد بود. میزان ضخامت نایلون شیرینگ در شمس پلاست طب از ۳۰ میکرون تا ۲۰۰ میکرون متغیر می‌باشد.

در این خصوص بخوانید: کاربرد پلاستیک شیرینگ چیست؟

به ‌طور معمول شیرینگ بسته‌ بندی یک لایه دارای ضخامت و استحکام کافی نبوده و باید در صورت استفاده از این مدل آن را به شکل چند لایه به‌دور نایلون‌ها بپیچید.

مزایا

  • مزایای خرید نایلون شیرینگ عبارت‌اند از:
  • کوچک کردن ابعاد محصول
  • کاهش هزینه‌ها
  • حفاظت محصول در برابر رطوبت و جلوگیری از باز شدن یا خراب شدن بسته ‌بندی
  • حمل چند عددی کالا
  • جلوگیری از نفوذ هوا به داخل محصولات
  • سرعت بسته‌بندی
  • اقتصادی و مقرون ‌به ‌صرفه

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان شمس پلاست ارتباط برقرار کنید.