سلفون متالایز بسته بندی

سلفون متالایز بسته بندی

سلفون ها جزو محصولاتی هستند که در صنایع بسته‌ بندی دارای جایگاه ویژه‌ای بوده و به شکل گسترده‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند. همان‌طور که بهتر می‌دانید، هر محصولی پس‌از تولید برای عرضه به بازار به یک بسته‌ بندی مناسب نیاز دارد و این کار تنها با محصولاتی همانند سلفون و دیگر نایلون‌های بسته‌بندی امکان‌پذیر است. استفاده از سلفون مناسب برای بسته‌بندی باعث شده تا به محصولات آسیبی وارد نشود.سلفون متالایز بسته بندی ازجمله پرکاربردترین انواع سلفون بوده که اکثر صنایع ترجیح می‌دهند و برای جلوگیری از آسیب دیدن محصولات خود و ورود گرد و غبار به آن از آن استفاده کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد این محصول و ویژگی‌هایی که دارد، توضیحات کاملی را به شما ارائه دهیم.

استرچ مواد غذایی بیشتر بخوانید

متالایز دارای حالت آلومینیومی بوده و کاملاً شفاف است. بنابراین می‌توان گفت که علاوه‌بر محافظت از محصول باعث زیبایی آن نیز می‌شود. ازاین‌ رو کاربردهای اصلی این نوع سلفون می‌توان به لیبل های بسته‌بندی، ظرف‌های مواد غذایی، نایلون‌های حبابی و… اشاره کرد. همچنین این محصول بسته‌بندی در ساختمان‌ها به‌عنوان عایق نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. به‌طورکلی سلفون متالایز دارای مقاومت بالایی است و در مقابل انواع حلال ها برای بسته‌بندی نوشیدنی‌ها نیز می‌تواند گزینه هوشمندانه‌ای باشد. استفاده از سلفون  می‌تواند از ازنظر اقتصادی نیز تا حد بسیار زیادی مقرون‌ به‌ صرفه باشد.

اهمیت خرید سلفون متالایز بسته بندی

متالایز که به آنopp نیز گفته می‌شودT به‌صورت آلومینیوم بوده و  بسیار براق است اگر شماره شما به بسته‌بندی مواد غذایی توجه کرده باشیدT متوجه خواهید شد که اکثر آن‌ها از سلفون متالایز بسته بندی برای بسته‌بندی استفاده کرده‌اند. همچنین این نوع محصول و بسته‌بندی دارای قابلیت چاپ بوده و تولیدکنندگان می‌توانند هر نوع متن و عکس یا روی آن چاپ کنند.

همان‌طور که در ابتدای مطلب گفته شد، خرید این نوع سلفون برای محصولات مختلف باعث شده تا آن‌ها زیباتر شوند و درنتیجه  خریداران زیادی برای آن ها را انتخاب کنند. لازم است بدانید که مواد چاپی به‌ هیچ‌ وجه نباید تماس مستقیم با مواد غذایی داشته باشند اما استفاده از متالایز این امکان را فراهم آورده تا تولید کنندگان بتوانند به چاپ برند خود و اطلاعات محصول روی آن بپردازند،بدون این‌که با مواد غذایی برخورد داشته باشد.در حال حاضر نیز به دلیل زیبایی و حالت آلومینیمی این نوع سلفون  نسبت‌به سایر محصولات بسته‌ بندی دارای کاربرد و فروش بیشتری است.

بررسی کاربرد سلفون متالایز بسته بندی

سلفون متالایز در طیف وسیعی از صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرد که ازجمله مهم‌ ترین آن‌ ها می‌ توان موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده برای چاپ لیبل
  • بسته‌بندی محصولات آرایشی و بهداشتی
  • ظروف غذایی
  • پلاستیک پزشکی
  • تجهیزات آزمایشگاهی
  • استفاده روی نایلون‌ های حباب دار
  • عایق کانال کولر
  • عایق اسپلیت
  • و غیره

سلفون متالایز بسته بندی در برابر ضربه دارای مقاومت بالایی است و همچنین می‌تواند به‌ عنوان عایق صدا نیز استفاده شود. همین ویژگی‌های منحصر به‌ فرد و عالی این محصول باعث شده تا در میان دیگر سلفون ها محبوبیت بیشتری داشته باشد. لازم است بدانید که در برخی موارد از متالایز  به‌عنوان جایگزین پشم‌ شیشه نیز استفاده می‌شود؛ چرا که دیگر معایبی همانند مقاومت پایین و ایجاد حساسیت در افراد را ندارد.

انواع دستگاه شیرینگ پک در این قسمت بیشتر آشنا شوید

مزایا

یکی از مزایایاین مدل سلفون مقاومت بسیار بالای آن است و می‌تواند در محیط‌ های اسیدی و هیچ‌گونه آسیبی نبیند. این محصول به‌ هیچ‌ عنوان سمی نبوده به‌ همین خاطر به‌ وفور در صنایع غذایی به کار می‌رود. اگر بسته‌ بندی نوشیدنی‌ها و بطری‌ها نگاهی بیندازید، متوجه خوهید شد که اکثر آن‌ ها از سلفون متلایز استفاده می‌کنند.

قیمت انواع سلفون متالایز

قیمت این محصول ممکن است در سرا سر کشور و یکسان نبوده و متغیر باشد. همچنین این‌ مورد  به کیفیت سلفون نیز بستگی دارد. چنانچه به‌ دنبال خرید سلفون متالایز بسته بندی در تناژ بالا و  قیمت مقرون‌ به‌ صرفه هستید، می‌توانید با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط بوده و جهت خرید  اقدام کنید.

سلفون متالایز

جمع‌بندی

در میان تمامی محصولات سلفون متالایز بسته بندی دارای فروش بیشتری می‌باشد و این محصول می‌تواند گزینه مناسبی برای چاپ متون مختلف است.لازم است بدانید که این محصول در برابر عوامل مختلف هیچ آسیبی نمی‌ بیند و بعد کاملاً غیر سمی است. بنابراین انتخاب مناسبی برای بسته‌ بندی مواد غذایی می‌ باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع سلفون بسته‌ بندی و دیگر و سایر نایلون‌ ها می‌توانید به سایت ما مراجعه کرده و با کارشناسان مجموعه شمس پلاست ارتباط برقرار کنید.

طرز استفاده از پلاستیک حرارتی را دز اینجا بخوانید