شرینک پلی الفین (POF)

شرینک پلی الفین (POF)

پیشرفت تکنولوژی باعث شده تا محصولاتی که جهت  بسته‌ بندی مورد استفاده تمام صنایع قرار می‌گیرند، کیفیت بهتری داشته و کاربردی‌تر باشند. از جمله بهترین محصولات بسته‌ بندی می‌توان به شرینک پلی الفین (POF) اشاره کرد که دارای تمامی استاندارد ها برای بسته‌بندی انواع محصولات می‌باشد.

این نوع نایلون بسته‌ بندی درواقع بهترین روشی است که جهت تکمیل کردن محصولات در جهان مورد استفاده قرار گرفته و فروش آن روز به‌ روز افزایش پیدا می‌کند. فیلم‌های پلی الفین با استفاده از بهترین ماشین‌ آلات دنیا و بر اساس استانداردهای تعیین‌ شده به تولید می‌رسند. این فیلم‌ها از مقاومت بسیار بالایی برخوردار بوده و از نظر بهداشتی نیز تمامی استانداردها را دارا می‌باشند. بهترین موردی که برای بسته‌بندی مواد غذایی از نظر سلامت، کیفیت بسته‌بندی و… استفاده از شرینک پلی الفین است. همچنین از این محصول برای تولید و چاپ طرح‌های طراحی گرافیکی و طیف‌های رنگی نیز به‌وفور استفاده می‌شود؛ چرا که مقاومت و قدرت جمع شوندگی بسیار عالی دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد این محصول بسته‌بندی توضیحات بیشتری را به شما ارائه دهیم.

معرفی اجمالی شرینک پلی الفین (POF)

به‌ جرات می‌توان گفت که یکی از بهترین و پیشرفت ترین نایلون ها  ( نایلون شیرینگ ) جهت بسته‌بندی محصولات مختلف به‌ ویژه مواد غذایی شرینک پلی الفین (POF) است.  این نایلون بسته‌ بندی از باکیفیت‌ترین مواد تولید شده و برای ساخت آن از ماشین‌آلات بسیار پیشرفته‌ای استفاده می شود.

شما می‌توانید این محصول را در ابعاد و ضخامت مختلف از مجموعه شمس پلاست خریداری کنید. لازم است بگوییم که شرینک پلی الفین دارای سطح شفاف و درخشنده بوده و باعث می‌شود تا بسته‌بندی محصول شما چندین برابر زیباتر جلوه کند. همچنین این محصول با بسته‌بندی نسبت‌ به کیفیت و ظاهر بسیار زیبایی که دارد، قیمت مناسبی داشته و شما می‌توانید با تهیه آن در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید. لازم است شایان‌ ذکر است که شرینک پلی الفین ها  (POF) در برابر عوامل همانند تغییر دما مقاوم بوده و هیچ تغییری در خود ایجاد نمی‌کند. بنابراین جهت استفاده در ماشین‌آلات تمام اتوماتیک نایلون‌های بسیار مناسبی هستند. از سوی دیگر نیز این نایلون‌ها برای چاپ رنگی نیز گزینه مناسبی هستند. چرا که رنگ پذیری بالایی دارند و بنابراین شما می‌توانید هر نوع برند تصویر و متن یا روی بسته‌بندی  حک کرده و برند خود را بهتر به خریداران معرفی کنید.

ویژگی‌های فیلم پلی‌ الفین شرینک

در واقع ویژگی‌ های بی‌نظیر شرینک پلی الفین (POF) باعث شده تا اکثر صنایع جهت بسته‌ بندی محصولات خود و حفظ سلامت آن‌ها از این  فیلم استفاده کنند. از جمله ویژگی‌های اصلی فیلم پلی الفین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاومت بسیار بالا در مقابل پارگی و یا خراشیدگی
  • مقاوم در برابر افزایش یا کاهش دما
  • س مناسب برای بسته‌بندی محصولات غذایی
  • رنگ‌پذیری بالا و گزینه‌ای مناسب برای پرینت‌های گرافیکی
  • مناسب برای بسته‌بندی محصولاتی که دارای لبه تیز هستند.
  • قیمت مقرون‌ به‌ صرفه
  • سازگار با محیط زیست

بررسی کاربرد  (POF)

شرینک پلی الفین (POF) موقع نسبت‌ به دیگر نایلون‌های بسته‌بندی از نظر بهداشتی در سطح بالاتری قرار دارد. به‌ همین خاطر به دلیل این‌که مواد غذایی باید در بهداشت کامل به مشتریان ارائه شود، شرکت‌های تولید محصولات غذایی از این نوع نایلون بسته‌بندی استفاده می‌کنند. از جمله کاربردهای اصلی فیلم پلی‌ اتیلن می‌توان به بسته‌بندی محصولات منجمد، سبزیجات، شکلات، بسته‌بندی بیسکوییت و دیگر محصولات غذایی اشاره کرد. علاوه‌ بر این‌ها از این نوع نایلون جهت بسته‌بندی اسباب‌بازی، کتاب و دیگر محصولاتی که ظاهر آن‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد، استفاده می‌شود.

 

شرینک پلی الفین (POF)

شرینک پلی الفین چه مزایایی دارد؟

از جمله مهم‌ترین مزایای استفاده از شرینک پلی الفین (POF) می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نایلون شیرینگ حرارتی

مقاومت بالا

مقاومت و ماندگاری بالای این محصولات آن‌ها را به نایلون‌های بسیار ایده‌آل و مناسب جهت بسته‌بندی کالاهای مختلف تبدیل کرده‌است. زیرا این نایلون‌ها در برابر پارگی و یا سوراخ شدن مقاوم بوده و هیچ‌گونه آسیبی نمی‌بینند. حتی شما می‌توانید برای بسته‌بندی محصولاتی که لبه‌های تیزی دارند، از آن‌ها استفاده کنید.

زیبایی

نایلون‌های شرینک دارای درخشش و شفافیت بسیار زیاد هستند و باعث شده تا به‌محض قرار گرفتن روی محصولات مختلف باعث افزایش زیبایی آن‌ها شوند. ساختار این نوع نایلون‌ها کاملاً زده بخار بوده و رطوبت به آن‌ها منتقل نمی‌شود. به‌همین خاطر انتخاب مناسبی جهت بسته‌بندی محصولات منجمد همانند گوشت هستند.

 سازگاری بالا با محیط‌ زیست

شرینک پلی الفین (POF) کاملاً قابل بازیافت بوده و با محیط‌ زیست سازگار هستند. همچنین تمامی کشورهای توسعه‌ یافته به دلیل استانداردهای بهداشتی از آن استفاده می‌کنند. لازم است بدانید که زمانی‌ که این نایلون بسته‌بندی در مقابل حرارت قرار دارد، هیچ نوع گاز سمی را از خود تولید نمی کند.

طرز استفاده از پلاستیک حرارتی بیشتربخوانید