قطعات دستگاه شیرینگ پک

یکی از دستگاه ‌هایی که امروزه برای بسته ‌بندی انواع محصولات استفاده می‌شود دستگاه شیرینگ پک است. امروزه در صنعت لوازم آرایشی کاربرد دستگاه شیرینگ پک را به وفور مشاهده می‌کنیم. برای بسته بندی کردن انواع جعبه و کارتون و محصولاتی چون شکلات، لبنیات، شیرینی، چای و محصولات آرایشی و دارو که نیاز به بسته ‌بندی استاندارد و اصولی و مادام العمر دارند استفاده از دستگاه شیرینگ پک توصیه می‌شود. در این مقاله قصد داریم که از قطعات مهم و کاربردی این دستگاه نکاتی حائز اهمیت را به اطلاع شما برسانیم تا با بررسی کامل محصول اقدام به خرید آن نمایید. از مهم ‌ترین قطعات دستگاه شیرینگ پک می‌توان به تیغه دوخت طراحی شده که در داخل دستگاه، المنت، جک‌ها، کانوایر و غلطک اشاره کرد که بیشترین تاثیر را در عملکرد بی‌نقص دستگاه خواهند داشت.

تیغه دوخت طراحی شده در دستگاه شیرینگ پک

جنس قطعات طراحی شده در داخل دستگاه شیرینگ پک تاثیر بسزایی در قیمت آن خواهد داشت. یکی از مهم ‌ترین قطعاتی که در بخش ابتدایی توضیح دادیم تیغه دوخت طراحی شده است. این بخش پراهمیت دستگاه از قطعاتی همچون تیغه آلومینیومی، فنرها، سنسور، تروموکوپل، کاور روی تیغه و المنت دوخت ساخته شده است. به دلیل آن که این بخش عملیات دوخت نایلون را انجام می‌دهد نقش بسیار زیادی را در عملکرد دستگاه اجرا خواهد کرد. اگر جنس و کیفیت این بخش دستگاه درجه یک و با کیفیت باشد، عملکرد دستگاه در حالت مثبت قرار می گیرد. متقابلاً قیمت آن هم دچار افزایش خواهد شد.

همچنین: خرید نایلون شیرینگ

جک های دستگاه شیرینگ پک چه کاربردی دارد؟

از دیگر قطعات دستگاه شیرینگ پک می‌توان به جک‌های طراحی شده در داخل دستگاه اشاره کرد. این بخش برای تنظیم ارتفاع محصولات ساخته شده است. قطعات تشکیل دهنده آن شیر برقی، سرشلنگی شیر برقی، جک‌ها از پیستون شلنگ‌ها و شیرهای فولادی است. نحوه عملکرد این بخش در دستگاه ‌های شیرینگ پک های اتوماتیک با سایر دستگاه‌ های معمولی متفاوت خواهد بود. همین امر می‌تواند در کیفیت و قیمت محصول اصلی تاثیرگذار باشد.

قطعات دستگاه شیرینگ پک

المنت دستگاه شیرینگ پک

با توجه به آن که دستگاه شیرینگ پک از انواع مختلفی ساخته شده است، نیاز به توضیح  است که قطعه‌ای به نام المنت در انواع دستگاه‌ها متفاوت عمل خواهد کرد. به عنوان مثال المنت در دستگاه شیرینگ پک برقی جهت تولید حرارت به کار رفته اما در دستگاه شیرینگ پک گازسوز محصولی به نام برنر برای تولید حرارت طراحی و ساخته شده است. مهم ‌ترين کاربرد المنت در دستگاه شیرینگ پک تولید حرارت مورد نیاز در بخش تونلی است. سایت شمس پلاست طب بهترین مرکز جهت تهیه این نوع محصولات با کیفیت و اصالت دار است.

ابعاد دستگاه شیرینگ پک

نکته‌ای که می‌تواند در خرید دستگاه شیرینگ پک دارای اهمیت باشد ابعاد دستگاه است. معمولا این نوع دستگاه‌ها در ابعاد و سایز‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شوند. در بازار کنونی معمولا دستگاه شیرینگ تونلی ۴ متر طول ۹۰ سانتی‌متر عرض و ۱۲۰ سانتی‌متر ارتفاع دارد. سایز دستگاه شیرینگ پک کابینتی با طول و عرض ۳۰ در ۴۰ و ارتفاع ۲۰ سانتی‌متری و سایز بخش دهانه تونل دستگاه شیرینگ تونلی ۱۲۰ در ۷۰ سانتی‌متر با ارتفاع ۶۰ سانتی‌متر است. برای استرچ مواد غذایی و استرچ بسته بندی انواع محصولات خوراکی نیاز است که از دستگاه شیرینگ پک استفاده شود. اگر قصد خرید این محصول با کیفیت و کاربردی را دارید می‌توانید وارد سایت مندرج در صفحه شوید.

نگهداری اصولی از دستگاه شیرینگ پک

مانند بسیاری از دستگاه‌ هایی که امروزه در صنایع مختلف کاربرد دارد سرویس‌ دائمی و ماهانه می‌تواند تاثیر مستقیمی در عملکرد بهتر و افزایش طول عمر دستگاه داشته باشد. با توجه به آن که ساعت استفاده از دستگاه شیرینک پک معمولاً بسیار زیادتر از سایر دستگاه‌ها است توصیه می‌شود که سرویس ‌های دوره‌ای دستگاه را فراموش نکنید و از خرابی و کاهش عمر دستگاه با این روش جلوگیری کنید. نایلون شیرینگ حرارتی می‌تواند از موارد پرکاربرد برای این دستگاه باشد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید از راه‌های برقراری ارتباط که در صفحه درج شده است استفاده کنید.

کلام آخر

امروزه در صنعت ‌های مختلفی همچون آرایشی بهداشتی و دارو و… استفاده از دستگاه شیرینگ پک را شاهد هستیم. برای بسته بندی شکلات، شیرینی و محصولات این چنینی که نیاز به بسته ‌بندی زیبا و طراحی‌ های جذابی دارند استفاده از دستگاه شیرینگ پک توصیه می‌شود. این نوع دستگاه‌ها اگر به صورت استاندارد، اصولی و در ساعات مشخص استفاده شود و نگهداری سرویس آن ها به صورت مکرر انجام شود بدون شک طول عمر و کارایی دستگاه افزایش چندین برابری خواهد داشت. سایت شمس پلاست جزو باسابقه ترین تولیدکنندگان است که می‌توانید برای خرید انواع نایلون و دستگاه‌ های کاربردی به این سایت مراجعه کنید.