نایلون شیرینگ چیست

نایلون شیرینگ یک نوع از محصولات پلاستیکی است که از پایه مواد اولیه پلی اتیلن به دست می آید و در برابر حرارت مقاومت بسیار بالایی دارد و دارای انواع مختلفی می باشد به همین منظور ما در این مقاله به بررسی نایلون شیرینگ چیست می پردازیم .

معرفی نایلون شیرینگ

در مورد اینکه نایلون شیرینگ چیست باید گفت که از این نایلون برای بسته بندی مواد استفاده می شود و جزو پر مصرف ترین نوع پلاستیک می باشد . این نایلون شیرینگ دارای ابعاد و اندازه های مختلفی هستند و در صنایع مختلف از آنها استفاده می شود.

این نایلون ها بعد از پوشش و بسته بندی محصول با حرارت وکیوم می شوند و از محصول محافظت می کنند و در مجاورت با دمای ۱۶۰ تا ۲۲۰ درجه سانتیگراد تغییر حالت می دهند و به محصول می چسبند.

کاربردهای مختلف نایلون شیرینگ

در مورد نایلون شیرینگ چیست و کاربردهای آن به صورت کلی می توان گفت که این نایلون ها برای بسته بندی بطری های آب معدنی ، نوشابه بسیار کاربرد دارند. همچنین در صنایع غذایی و بهداشتی بسیار استفاده می شوند و برای بسته بندی کالاهای شکستنی مانند ظروف ، سرامیک ، کاشی ، شیشه ، قطعات خودرو کاربرد دارند.

انواع نایلون شیرینگ

در مورد نایلون شیرینگ چیست و انواع آن می توان به نایلون پی وی سی pvc  و نایلون حرارتی اشاره کرد .

نایلون پی وی سی pvc  به علت وزن کم در صنعت بسته بندی بسیار استفاده می شود و کاربرد آن برای درب بطری ها ، لوازم آرایشی و غیره می باشد که قیمت بسیار ارزانی دارد .

نایلون حرارتی که از جنس پلی اتیلن است و چگالی و نقطه ذوب آن پایین است ولی مقاومت و دوام آن بسیار زیاد است و برای بسته بندی کالاهای سنگین کاربرد دارد.

ویژگی های رول شیرینگ از نظر ابعاد و ضخامت

از مشخصات نایلون شیرینگ چیست این است که این نایلون ها از تک لایه تا چند لایه تولید می شوند و با افزایش تعداد لایه ها کیفیت و مقاومت بهتر ولی ضخامت آن تغییری نمی کند . این محصول از ۳۰ تا ۲۲۰ میکرون تولید می شود و عرض آن ۱۰ سانتی متر به بالا است البته شیرینگ pvc  و حرارتی معمولا ضخامت ۳۵ تا ۴۵ میکرون را دارند.

انواع روش های تولید و بسته بندی نایلون شیرینگ

روش های تولید انواع نایلون شیرینگ چیست شامل شیرینگ دستی ، شیرینگ تونلی است که شیرینگ دستی برای بسته بندی های محدود و کم کاربرد دارد و با نیروی دست انجام می شود که نیاز به یک سشوار صنعتی است .

در روش تونلی با دستگاه اتوماتیک بسته بندی و حرارت پذیری انجام می شود و بیشتر برای خط های تولیدی از این دستگاه استفاده می کنند و دارای ابعاد مختلفی بسته به نیاز مشتری دارد.

قیمت نایلون شیرینگ

نایلون شیرینگ را بر اساس کیلوگرم قیمت گذاری می کنند و همچنین با توجه به مواد اولیه پتروشیمی و درجه بندی کیفیت مواد اولیه قیمت آنها با هم متفاوت است و همچنین قیمت رنگ و چاپ هم روی کل قیمت تاثیر گذار است مثلا از ۱ تا ۱۲ رنگ برای چاپ وجود دارد که دارای کیفیت و تضمینی می باشد  به همین منظور برای دریافت قیمت شما می توانید به سایت شرکت شمس پلاست طب مراجعه و نحوه قیمت ها را مشاهده نمایید.

خرید نایلون شیرینگ

در مورد نایلون شیرینگ چیست باید به این موضوع اشاره کرد که تولیدات شرکت شمس پلاست طب دارای طرح های خاص برای بسته بندی رول های شیرینگ با قابلیت چاپ تصاویر و برند شما می باشد و انواع بسته بندی پلاستیکی با مواد اولیه با کیفیت را انجام می دهد و بسته به نیاز مشتریان ابعاد و ضخامت متفاوت را تولید می کند و مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است  به همین منظور شما می توانید با کارشناسان شرکت شمس پلاست طب ارتباط و محصولات خود را سفارش دهید کارشناسان شرکت پلاست طب آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز می باشند.

سخن پایانی

نایلون شیرینگ چیست را توضیح دادیم که یکی از پر مصرف ترین نوع نایلون ها می باشد و بسته بندی منحصر به فرد با ابعاد و ضخامت بالا را دارد و افراد از این نوع نایلون بسیار استقبال کرده اند به همین منظور شما می توانید با شرکت شمس پلاست طب ارتباط و از نحوه سفارش این نایلون ها اطلاع حاصل کنید.