قیمت سلفون استرچ

قیمت سلفون استرچ

شاید شما هم نام  سلفون استرچ را نشنیده باشید. اما این محصول در حال حاضر جزو پرکاربردترین محصولاتی است که در برای بسته‌بندی کالاهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.از جمله علل اصلی استفاده از این نایلون پلاستیکی می‌توان به کشسانی و انعطاف بالای آن اشاره کرد. که می‌توان به‌راحتی آن را در اطراف کالاهای مختلف پیچیده و از آن‌ها محافظت کرد. ویژگی‌هایی که در سلفون استرچ وجود دارد، باعث شده تا بسته‌بندی تمام تمامی مواد غذایی و دگر کالا به‌صورت بسیار آسانی انجام شود. یکی از موارد بسیار مهم برای همه افراد قیمت سلفون استرچ  است. در ادامه با ما همراه باشید تا در این خصوص اطلاعات را به شما ارائه دهیم.

خرید سلفون استرچ

سلفون استرچ که آن را با نام سلفون بسته‌بندی نیز می‌شناسند،  از نظر کیفی در سطح‌های مختلفی تولید شده و به بازار عرضه می‌شود.همچنین این نایلون کشسانی ازنظر ضخامت و عرض نیز در مدل‌های گوناگونی وجود دارد. همین موارد می‌تواند تا حد بسیار زیادی در قیمت سلفون استرچ تاثیر گذار باشد.

 

لازم است بدانید که تفاوت در کیفیت انواع سلفون ها به دلیل مواد اولیه‌ای است که در این نایلون‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد. ازجمله رایج‌ترین مواد اولیه‌ای که جهت ساخت سلفون استرچ مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌توان به پلی‌اتیلن خطی اشاره کرد. این مواد اولیه دارای چگالی کمی بوده و گزینه مناسبی برای تولید نایلون‌های بسته‌بندی می‌باشد. البته که پلی‌اتیلن خطی نیز دارای کیفیت‌های مناسب و متفاوتی بوده و نه برای ساخته و تولید انواع فیلم استرس بکار می‌رود.

بدون‌شک شما با خرید سلفون استرچ می‌توانید بسته‌بندی انواع محصولات را که در نظر دارید، به راحت‌ترین شکل ممکن انجام داده و از طرفی از آن‌ها به‌خوبی محافظت کنید. سلفون استرچ ها دارای مقاومت بالایی بوده و در برابر عوامل همانند ضربه،خراشیدگی و یا سوراخ شدگی کاملاً مقاوم هستند.

مقاومت بالایسلفون استرچ ها

همان‌طور که در ابتدای مطلب نیز به این‌موضوع اشاره شد، از جمله مهم‌ترین مشخصه‌های سلفون استرچ میزان مقاومت آن‌ها است که باعث شده در اکثر صنایع بسته‌بندی جایگاه ویژه‌ای را به دست بیاورد.. قیمت سلفون استرچ به میزان مقاومت آن نیز بستگی دارد و هرچه مقاومت بالاتر باشد، مسلماً قیمت این محصول افزایش پیدا می‌کند.

اگر محصولات و کالاهایی که در فروشگاه‌های مختلف به تولید می‌رسند توجه کنید، متوجه خواهید شد که اکثر آن‌ها برای بسته‌بندی از سلفون استرچ استفاده می‌نمایند. بدون‌شک داشتن مقاومت کافی برای تمام کسانی که قصد خرید سلفون استرچ را دارند، مهم است. به‌جرات می‌توان گفت که تمامی این محصولات در هر مدلی و اندازه‌ای بسیار مقاوم بوده و گزینه خوبی برای بسته‌بندی می‌باشند. البته که برند سازنده نیز می‌تواند در این‌موضوع تاثیر بسزایی داشته باشد.

با استرچ مواد غذایی در اینجا بیشتر آشنا شوید

نحوه تولید سلفون استرچ

لازم است بدانید که جهت تولید سلفون استرچ از دو روش استفاده می‌شود. در روش اول مواد اولیه ذوب‌شده و در فرآیندی به نام اکسترود و به یک پوشش نازک تبدیل می‌شوند و سپس در هوای سرد قرار می‌گیرند. این فرایند زمان بیشتری را از تولید کننده  می‌گیرد اما درنهایت سلفون استرس باکیفیتی خواهیم داشت. لازم است بدانید که قیمت سلفون استرچ که به روش اول تولید می‌شود، نسبت‌به روش دوم که در ادامه آن را توضیح می‌دهیم، بیشتر است.

اما در روش دوم برای تولید سلفون استرچ مواد اولیه ذوب‌شده و از یک شکاف باریک عبور پیدا می‌کند و به دوره یک رول پیچیده در این روش معمولاً کیفیت پایین‌تری دارند و همچنین قیمت آن‌ها نیز مناسب‌تر است.

 سلفون استرچ
عوامل تاثیرگذار بر قیمت سلفون استرچ

همان‌طور که گفته شد، قیمت سلفون استرچ  براساس موارد مختلفی ممکن است متفاوت باشد. از جمله عوامل تاثیرگذار بر قیمت این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

فرایند ساخت

فرایند ساخت یکی از مهم‌ترین عواملی است که می‌تواند باعث افزایش قیمت سلفون استرچ و یا کاهش قیمت شود. اگر از روش ذوب مواد اولیه و فرآیند اکسترود استفاده شود، قیمت سلفون بالاتر خواهدبود.

مواد اولیه

هر چه پلی‌اتیلن استفاده‌شده برای تولیدمواد اولیه باکیفیت‌تر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

میزان ضخامت

هرچه ضخامت سلفون ها بالاتر باشد مقاومت بیشتری داشته و می‌توان برای انواع محصولات که حتی لبه تیزی دارند،نیز از آن‌ها استفاده نمود. بنابراین شما اگر قصد دارید که برای محصولات بسیار بزرگ و ارزشمند به سلفون تهیه کنید، ملزم هستید تا هزینه بیشتری را نیز بپردازید.

ضخامت و عرض

درآخر آخرین عوامل تاثیرگذار در قیمت سلفون استرچ میزان ضخامت نیز ضخامت و عرض محصول هستند که باعث شده تا قیمت آن افزایش و یا کاهش پیدا کند.

برای خرید سلفون متالایز کلیک کنید