دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک

تجهیزات بسته ‌بندی صنایع مختلف شامل سیستم‌ های پیچیده‌ای است که در حالت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک کار می‌کنند. چنین دستگاه ‌هایی مانند دستگاه شیرینگ پک تمام اتوماتیک فرایند آماده ‌سازی کالا برای فروش را تسهیل می‌کنند. با کمک تجهیزات تخصصی می‌توانید بهره‌وری یک شرکت را افزایش دهید و به سود بیشتری دست پیدا کنید. در این مطلب توضیح کاملی در مورد انواع دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک و مزایای استفاده از آن‌ها را مطالعه می‌کنید.

انواع دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک

اگر به اطراف خود دقت کنید، می‌بینید که همه محصولات در بسته‌ بندی قرار می‌گیرند. وسایل آرایشی با نایلون شیرینگ حرارتی کاملاً بسته‌بندی‌ شده و محافظت می‌شوند. این موضوع در مورد کلیه وسایل دیگر حتی میز و صندلی و مواد غذایی نیز صدق می‌کند. چنین محصولاتی با دستگاه‌ های شیرینگ پک بسته ‌بندی می‌شوند که در ادامه انواع آن را معرفی کرده و برای هر کدام توضیحاتی نیز ارائه می‌کنیم تا بیشتر با آن‌ها آشنا شوید.

همچنین: استرچ مواد غذایی

شیرینگ‌پک اتوماتیک تک فاز

دستگاه بسته ‌بندی اتوماتیک تک فاز شیرینگ پک، با مصرف برق تک فاز 220 ولت و توان 4 کیلووات، با جک اتوماتیک برای بسته بندی بهینه طراحی شده است. این دستگاه با ابعاد 75 سانتی متر عرض، 60 سانتی متر طول و 120 سانتی متر ارتفاع، قابلیت بسته بندی تا 300 بسته در ساعت را فراهم می‌کند. فن خنک‌کننده با سرعت 2400 دور در دقیقه و دمنده با قابلیت دسترسی آسان به بخش گرمایشی، از ویژگی‌ های این دستگاه است.

تیغه دستگاه شیرینگ پک تمام اتوماتیک از آلیاژ آلومینیوم با روکش تفلون تهیه شده و کنترل دمای دوخت تیغه به صورت PI انجام می‌شود. از دیگر ویژگی‌ها، وجود اینورتر برای تنظیم سرعت نقاله جهت حصول بالاترین کیفیت با بهره‌وری انرژی کمتر و سیستم گاز هوشمند به طور کامل است.

دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک

شیرینگ پک اتوماتیک سه فاز

دستگاه بسته بندی اتوماتیک سه فاز با عنوان “شیرینگ پک تمام اتومات” با المنت ‌هایی منحصر به فرد، به ویژه برای کارخانه‌ های صنعتی بزرگ، با سرعت بسته‌بندی 500 بسته در ساعت ارائه می‌شود. ابعاد این دستگاه به طول 5.4 متر، عرض 120 سانتی متر و ارتفاع 250 سانتی متر طراحی و تولید می‌شود و ابعاد کوره آن با توجه به سفارش مشتری تنظیم می‌گردد.

این دستگاه با کامل بودن و دارا بودن فن خنک‌کننده محصول، به طور کامل اتوماتیک عمل می‌کند. از ویژگی‌ های این دستگاه می‌توان به تیغه دوخت قدرتمند که برای دوخت آلیاژ آلومینیوم به‌کار می‌رود اشاره کرد. همچنین، داشتن ترموستات میکرو و جک پیش‌برنده از امکانات اختیاری این شیرینگ پک تمام‌اتومات است.

دستگاه شیرینگ‌پک تمام اتوماتیک

دستگاه بسته ‌بندی اتوماتیک شیرینگ‌پک تمام اتوماتیک با المنت‌ های متنوع، تمام امکاناتی را که از یک دستگاه بسته بندی انتظار دارید، فراهم می‌کند. این دستگاه دارای جک پیش‌برنده، نوار ردیف‌کن، شش سنسور نوری و مگنت برای کنترل خطی جک‌ها، تابلوی برق هیوندایی، تیغه دوخت سه لبه با روکش تفلون، شیرینگ پلی‌اتیلن برای بسته ‌بندی و کنترلر PLC است.

امکان سفارش دستگاه شیرینگ پک تمام اتوماتیک المنتی با هر ابعادی که برای بسته‌ بندی نیاز دارید نیز وجود دارد. ابعاد کوره این دستگاه به عرض 75 سانتی‌متر، طول 60 سانتی‌متر و ارتفاع 160 سانتی‌متر طراحی شده است. امکان سفارش آنلاین این دستگاه از هر نقطه‌ای در ایران وجود دارد.

مزیت ‌های استفاده از دستگاه شیرینگ پک

در کارخانه ‌های بزرگ روزانه تعداد زیادی از محصولات تولید می‌شوند که همه آن‌ها باید به روشی صحیح با نایلون شیرینگ بسته ‌بندی شوند. استفاده از نیروهای انسانی به منظور پک کردن آن‌ها مستلزم هزینه ‌های زیاد است و کار نیز سرعت بالایی نخواهد داشت.

اما استفاده از دستگاه شیرینگ پک تمام اتوماتیک برای بسته بندی لوازم التحریر، مواد غذایی، مواد آرایشی و بهداشتی و… راه حل بسیار خوبی است که در عین سرعت بالا با کیفیت زیادی انجام می‌شود. شما دیگر به صدها کارگر نیاز ندارید و کافی است فقط برای هر دستگاه یک ناظر تعیین کنید تا بر کار درست دستگاه نظارت داشته باشد و در صورت هر گونه خرابی به شما گزارش بدهد.

با استفاده از دستگاه شیرینگ پک تمام اتوماتیک شما هزینه ‌های خود را برای نیروی انسانی کاهش داده و به جای آن صرف خرید دستگاه های باکیفیت می‌کنید.

سخن پایانی

دستگاه شیرینگ پک تمام اتوماتیک برای بسته بندی محصولات یک گزینه مناسب و ایده آل است. در این مطلب ما برخی از انواع آن را به شما معرفی کرده‌ایم تا در صورت خرید بتوانید بیشتر با آن‌ها آشنا شوید.