استرچ غذایی

استرچ غذایی چیست ؟

نایلون استرچ برای بسته بندی مواد غذایی کاربرد دارد که دارای مزایای بسیاری می باشد و از بهترین فیلم های بسته بندی می باشد که به همین منظور ما در این مقاله به بررسی استرچ مواد غذایی چیست می پردازیم.

شیرینگ حرارتی چیست ؟

 فیلم استرچ غذایی

در مورد اینکه استرچ غذایی چیست ابتدا باید با این نایلون ها آشنا شویم که این استرچ ها همان سلفون مواد غذایی هستند که دارای بهترین مواد اولیه می باشد و مواد اولیه آن از مواد پتروشیمی است که در کارخانه ها به فیلم های استرچ و بسته بندی تبدیل می شوند و ظاهری شفاف و مقاوم هستند و چون با مواد غذایی در ارتباط مستقیم هستند پس در سلامتی افراد تاثیر دارند و همچنین مواد غذایی از درون بسته ها مشخص و کیفیت و سلامت مواد قابل تشخیص است.

مزایای استرچ غذایی برای بسته بندی مواد غذایی

در مورد اینکه استرچ غذایی چیست می توان به مزایای آن هم اشاره کرد که استرچ غذایی باعث جلوگیری از نفوذ هر گونه میکروب و آلودگی به داخل مواد غذایی می شود و بهداشت و سلامت مواد رعایت می شود . از دیگر مزایای این استرچ ها باعث شادابی و طراوت میوه ها و سبزیجات و مواد غذایی می شود و کیفیت آن تغییر نمی کند و باعث حفظ ظاهر و سلامتی محصولات غذایی می شود که به همین منظور شما می توانید با شرکت شمس پلاست طب به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید .

استرچ مواد غذایی چگونه انجام می شود؟

استرچ مواد بدین صورت است که ابتدا این فیلم ها دور محصولات کشیده می شوند و بعد از کشیده شدن دور محصول وکیوم می شود و هوای درون بسته هم وکیوم می شود و پلاستیک کامل به محصول می چسبد که هم به صورت دستی و هم به صورت ماشینی این مراحل انجام می شود . در حالت دستی وکیوم وجود ندارد و با کشش استرچ دور محصول قرار می گیرد ولی در حالت ماشینی مرحله کشیده شدن فیلم انجام و محکم شدن آن هم توسط دستگاه انجام می شود .

چه مواد غذایی به روش استرچ بسته بندی می شوند؟

استرچ بسته بندی :استرچ نایلون هایی است که برای بسته بندی مواد غذایی مانند سبزیجات ، میوه ها ، لبنیات ، گوشت و مرغ و مواد پروتئینی ، شیرینی ها و شکلات ، غذاهای آماده و نیمه آماده ، بیسکویت ها و غیره استفاده می شود .

ویژگی های فیلم استرچ غذایی

مهمترین ویژگی های استرچ غذایی شامل مقاومت و استحکام بالای استرچ ، خاصیت ضد تعریق فیلم های استرچ ، قابلیت کشسانی فیلم استرچ ، چسبندگی و مقاوم بودن بسته بندی محصولات غذایی ، ظاهری شفاف و با کیفیت ، مقرون به صرفه بودن و غیره می باشد.

مقاومت و استحکام بالا

یکی از ویژگی های استرچ غذایی مقاومت و محکم بودن آنها می باشد که در اثر فشار به جای پاره شدن کش می آید و به سادگی پاره نمی شود.

خاصیت ضد تعریق

بعد از اینکه سلفون مواد غذایی انجام شد نباید قطرات رطوبت در آن دیده شود چون باعث خراب شدن مواد غذایی می شود .

قابلیت کشسانی

این محصول خاصیت کشسانی دارد برای هر یک متر حدود ده متر کشسانی دارد.

چسبندگی

این استرچ ها خاصیت چسبندگی هم دارند و به دور مواد غذایی چسبیده می شوند و آن را وکیوم می کنند .

شفاف بودن

از ویژگی های دیگر این استرچ ها شفاف بودن آن می باشد . چون استرچ ها با مواد اولیه با کیفیت تولید می شوند بسیار براق و شفاف هستند و محتوای بسته غذایی در آن تشخیص داده می شود.

خرید و قیمت استرچ

در مورد قیمت استرچ غذایی چیست می توان به این موضوع اشاره کرد که قیمت این نایلون ها بسیار مقرون به صرفه است و با توجه به کیفیت مواد اولیه و ضخامت آن قیمت این استرچ ها متفاوت می باشد . استرچ مواد غذایی به علت ارزان بودن بسیاری از افراد از آن استقبال کرده اند که به همین منظور شما می توانید به سایت شرکت شمس پلاست طب مراجعه و نحوه خرید و قیمت ها را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

استرچ غذایی چیست را بیان کردیم که این استرچ ها نه تنها باعث حفظ سلامتی افراد و رعایت بهداشت می شوند بلکه ظاهری مناسب و با کیفیت دارند که به همین منظور شما می توانید برای خرید این محصول با شرکت شمس پلاست طب ارتباط و از نحوه سفارش این استرچ ها اطلاع حاصل کنید.