نایلون حباب دار جهت بسته بندی محصولات

نایلون های حباب دار جهت بسته بندی محصولات : نایلون حباب دار یا ضربه گیر دارای استحکام و مقاومت خوب می باشد  و به دلیل داشتن حباب هوا قدرت ضربه پذیری را کم و از محصولات محافظت می کند به همین منظور در این مقاله به بررسی نایلون حباب دار جهت بسته بندی محصولات می پردازیم.

استرچ بسته بندی بیشتر بخوانبد

نایلون حباب دار چیست ؟

نایلون حباب دار جهت بسته بندی محصولات ، نایلونی است که دارای سطحی بسیار نرم است و حباب های پر از هوا روی آن قرار دارد که ضربه یا صدمه ای به محصولات وارد نشود . این نایلون ها به رنگ شفاف و یا کدر هستند و دارای مدل ۲ لایه و ۵ لایه می باشند و هر چقدر تعداد لایه ها بیشتر باشد مقاومت در برابر فشار نیز بالا می رود و سایز حباب های روی این سطوح از ۵ میلیمتر تا ۳۰ میلیمتر متفاوت است.

ویژگی های نایلون حباب دار

نایلون حباب دار جهت بسته بندی محصولات دارای ویژگی های بسیاری می باشد و یکی از مهمترین ویژگی های این پلاستیک ها ایجاد ایمنی برای وسایل شکستنی و حساس می باشد و به عنوان یک عایق برای محافظت از وسایل استفاده می شود . همچنین از ویژگی های دیگر این نایلون ها راحتی و بسته بندی آسان وسایل می باشد و کافی است که فقط آن را دور محصول بپیچید و گزینه مناسبی برای اثاثیه و اسباب کشی منازل می باشد و برای محیط زیست هم بی خطر است و آسیبی به محیط زیست نمی رساند و کاربردهای زیادی در صنایع مختلف دارد. برای خرید این نایلون ها شما می توانید با شرکت شمس پلاست طب ارتباط برقرار کنید و نحوه خرید استرچ بسته بندی را هم مشاهده کنید.

کاربرد نایلون حباب دار یا ضربه گیر

نایلون حباب دار جهت بسته بندی محصولات دارای کاربردهای مختلفی می باشد و برای بسته بندی لوازم خانگی ، قطعات کامپیوتری ، صنعت الکترونیک ، صنعت شیشه ، شرکت های باربری ، مواد غذایی ، بسته بندی آب معدنی ، نوشابه ، اتوبارها ، بسته بندی مبلمان و لوازم چوبی ، لوازم صنعتی ، برد الکترونیکی ، قطعات خودروسازی و فرمان خودرو ، غیره کاربرد دارد. همچنین این نایلون ها به عنوان عایق کاهش آلودگی صوتی و جلوگیری از اتلاف انرژی و  استفاده می شود.

با استرچ و کاربرد آن بیشتر آشنا شوید

تولید نایلون حباب دار

در مورد تولید نایلون حباب دار جهت بسته بندی محصولات ابتدا باید مواد اولیه را با نسبت مساوی با یکدیگر مخلوط کرد و روند ذوب شدن مخلوط شدن آنها به وسیله اکسترودر انجام می شود و نایلون ها به شکل ورقه های با ضخامت خاص تولید می شوند و برای شکل دادن به نایلون ها به دستگاهی به نام کلندر نیاز است و کلندر ضخامت ورقه را به نایلون می دهد و بعد از خشک کن عبور کرده و بعد از این مراحل برای ایجاد حباب روی نایلون آنها را به دور یک دستگاه استوانه ای می پیچند که روی سطح دستگاه استوانه ای بخش های تو خالی وجود دارد که با خاصیت مکش توانایی تولید حباب روی نایلون را دارد البته روند تولید نایلون حبابدار سه لایه کمی متفاوت می باشد به همین منظور برای خرید این نایلون ها و استرچ بسته بندی شما می توانید با کارشناسان شرکت شمس پلاست طب ارتباط برقرار کنید و تولید این محصولات را از نزدیک مشاده کنید.

خرید نایلون حباب دار

نایلون حباب دار جهت بسته بندی محصولات در برابر ضربه و فشار مقاومت بسیار خوبی دارند و از بروز حوادث و آسیب دیدگی وسایل جلوگیری می کنند و به عنوان بهترین وسیله محافظتی برای وسایل شناخته شده است و از پر فروش ترین نایلون ها به شمار می رود و طرز استفاده از آن بسیار راحت است  خرید این نایلون ها بسیار مقرون به صرفه می باشد  به همین منظور شما می توانید به سایت شرکت شمس پلاست طب مراجعه و نحوه خرید این نایلون ها و استرچ بسته بندی را مشاهده نمایید.

نایلون شیرینگ تونلی بیشتر بخوانید

سخن پایانی

نایلون حباب دار جهت بسته بندی محصولات دارای مزایای بسیاری می باشد و خاصیت عایق و حرارتی آن باعث جلوگیری از ورود گرد و غبار می شود و دارای مدل های مختلفی است و از ۲ تا ۵ لایه برای بسته بندی ها استفاده می شود  به همین منظور شما می توانید با شرکت شمس پلاست طب ارتباط و از نحوه سفارش این نایلون ها و استرچ بسته بندی اطلاع حاصل کنید.