نایلون شیرینگ تونلی

این نوع نایلون ها برای بسته بندی مواد مختلف استفاده می شوند و از جنس پلی اتیلن می باشند و در صنایع مختلف کاربرد دارند و بسیار مقرون به صرفه هستند به همین منظور ما در این مقاله به بررسی نایلون شیرینگ تونلی می پردازیم.

با استرچ بسته بندی اینجا آشنا شوید

نایلون شیرینگ تونلی چیست ؟

نایلون شیرینگ تونلی در برابر حرارت جمع می شود و دارای ابعاد و ضخامت مختلف می باشد و این نایلون ها با دستگاه تولید می شوند . از این نایلون ها برای بسته بندی مواد معدنی ، نوشابه ، موادغذایی ، حمل و نقل باربری های بزرگ استفاده می شود.

مزایای استفاده از این نایلون ها

نایلون شیرینگ تونلی به صورت رنگی ، شیشه ای ، چاپ دار تولید می شوند و ضخامت آنها از ۴۰ الی ۴۰۰ میکرون است و بسیار مقرون به صرفه است و در برابر رطوبت ، پارگی ، مواد شیمیایی بسیار مقاوم هستند . این نایلون ها سازگار با محیط زیست می باشند و به صورت دو لایه و یا تک لایه تولید می شوند به همین منظور برای خرید این نایلون ها شما می توانید با کارشناسان شرکت شمس پلاست طب مشاوره کنید .

نایلون شیرینگ  پلی اتیلن

نایلون شیرینگ تونلی نوعی پلی اتیلن یا پلی افیلن است که با اضافه کردن اتیلن به فیلم پلیمری تولید می شود و سه نوع متفاوت دارد مانند پلی اتیلن چگالی بالا ، پلی اتیلن چگالی پایین و پلی اتیلن چگالی پایین خطی می باشد.

پلی اتیلن چگالی بالا HDPE

این نوع نایلون شیرینگ مانند یک پلاستیک گرمایی است که در اثر گرما جمع می شود و از نفت تولید می شود و کاربرد این پلی اتیلن با چگالی بالا در بطری های پلاستیکی ، لوله های مقاوم در برابر خوردگی ، بطری های نوشیدنی ، شامپوها ، محصولات خانگی ، تولید و بسته بندی در مزارع کاربرد دارد.

پلی اتیلن چگالی پایین LDPE

این نوع پلی اتیلن برای تولید نایلون شیرینگ کاربرد دارد و از لحاظ ساختار شبیه به چگالی بالا می باشد ولی جرم آن نسبت به حجم آن کمتر است . این نایلون ها در برابر ضربه ، گرد و خاک ، رطوبت مقاوم هستند و برای محافظت بسته بندی ها استفاده می شوند.

پلی اتیلن چگالی پایین خطی LLDPE

این نوع پلی اتیلن برای تولید نایلون شیرینگ تونلی استفاده می شود و دارای چگالی کم ، قدرت و انعطاف پذیری بالا است و جزو نایلون های کششی می باشد و بیشتر برای بسته بندی پالت ها ، غذاهای منجمد ، کیسه های حمل مواد استفاده می شود.

دستگاه شیرینگ تونلی چیست ؟

این نایلون ها  به وسیله دستگاه شیرینگ تونلی تولید می شود . این دستگاه دارای یک سیستم گرمایشی است و محصولات را گرم می کند و وقتی که محصولات از طریق تونل به دستگاه متصل می شوند با نایلون پوشانده می شوند و در اثر گرفتن با گرما نایلون به صورت یکنواخت مواد را منقبض و کوچک می کند و این دستگاه دارای سنسورهای کنترل و تنظیم است.

چگونگی بسته بندی با نایلون شیرینگ تونلی

برای بسته بندی و استفاده از دستگاه شیرینگ تونلی ابتدا باید جنس و ضخامت نایلون را در نظر گرفت که انتخاب ابعاد درست باعث می شود که دور ریزی کمتر شود و به محیط زیست آسیب نرسد . مورد بعدی دستگاه بسته بندی باید  فک دوخت  مناسب داشته باشد و به صورت یکنواخت و متناسب بسته بندی کنترل و تنظیم شود و حرارت و گرمای دستگاه باید کنترل شود. همچنین بعد از حرارت نایلون به صورت نیمه ذوب می شود که باید در برابر فن خنک کننده قرار بگیرد تا بسته بندی درست و صحیح انجام شود.

نحوه خرید نایلون شیرینگ

این نوع نایلون ها در اکثر صنایع کاربرد بسیاری دارد و این نایلون ها بر حسب قیمت مواد اولیه پتروشیمی قیمت گذاری می شوند و از نایلون های بسیار پر فروش هستند و مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است  به همین منظور برای خرید این نایلون ها شما می توانید به سایت شرکت شمس پلاست طب مراجعه و نحوه قیمت و خرید این محصولات را مشاهده نمایید.

نایلون شیرینگ حرارتی را اینجا بخوانید

سخن پایانی

نایلون شیرینگ تونلی در واقع یک نوع نایلون پلاستیکی است که دارای ابعاد و ضخامت مختلف می باشد و باعث می شود که محصول به صورت شیک بسته بندی شود و از ورود گرد و غبار و آلودگی جلوگیری می کند به همین منظور شما می توانید با شرکت شمس پلاس طب ارتباط و از نحوه سفارش این نایلون ها اطلاع حاصل کنید.