آشنایی با نایلون شیرینگ حرارتی

آشنایی با نایلون شیرینگ حرارتی

همانطور که می دانید امروزه نایلون ها دارای اهمیت بسیار زیادی هستند و در صنایع مختلف کاربرد دارند و در دو نوع یک لایه و چند لایه تولید می شوند که به همین منظور ما در این مقاله به بررسی و آشنایی با نایلون شیرینگ حرارتی می پردازیم.

نایلون شیرینگ حرارتی چیست ؟

در مبحث آشنایی با نایلون شیرینگ حرارتی باید گفت که به این نایلون ها هم نایلون شیرینگ پلی اتیلن هم می گویند که دارای مقاومت و استحکام زیادی هستند و در برابر حرارت مقاومت دارند . این نایلون ها قابلیت رنگ آمیزی و چاپ را دارند و انعطلاف پذیری زیادی نسبت به دیگر نایلون ها دارند و از نوع پلاستیک های شکل پذیر هستند و دارای ضخامت های متفاوتی می باشند و در صنایع مختلف کاربرد دارند.

کاربرد نایلون شیرینگ حرارتی

در مورد این موضوع آشنایی با نایلون شیرینگ حرارتی باید بگوییم که این محصول دارای خصوصیات برجسته زیادی می باشد و در برابر حرارت و جمع شدگی بسیار مقاوم است و کمی به رنگ مات می باشد و ضخامت آن نسبت به نایلون های دیگر بیشتر است و در صنایع کاشی و سرامیک ، صنایع تولید ظروف چینی ، مبلمان سازی ، داروسازی ، صنایع تولید خودرو ، صنایع اسباب بازی ، بسته بندی آب معدنی ، قوطی های نوشیدنی ، بسته بندی لبنیات ، محصولات غذایی و غیره کاربرد دارد.

ویژگی های نایلون های شیرینگ حرارتی

برای آشنایی با نایلون شیرینگ حرارتی و ویژگی های آن می توان به این موارد اشاره کرد :

این نایلون ها در صنایع کوچک و بزرگ از آنها بسیار استفاده می شود . دارای وزن سبک و حمل و نقل آن بسیار آسان است و مقاومت بالایی در برابر حرارت و گرما دارد و از نایلون های تجزیه ناپذیر می باشند و برای محیط زیست بسیار مفید هستند و در برابر آلودگی و گرد و غبار مقاوم می باشند و در برابر مواد صنعتی مانند روغن ، گریس غیر قابل نفوذ می باشد و در برابر رطوبت و نور خورشید استحکام بالایی دارند .

از دیگر ویژگی های این نایلون ها در برابر ضربه در حین حمل و نقل ایمن می باشند و محصولات و مواد غذایی و بهداشتی را از آلودگی ها دور و حفاظت می کند و محتویات داخل آن با شکلی منظم بسته بندی می شوند و به مدت طولانی می توان محصولات را در آن نگه داشت.

انواع پلاستیک و نایلون شیرینگ

برای آشنایی با نایلون شیرینگ حرارتی می توان آن رادر بازار  پیدا کرد که بعضی از آنها به صورت تونلی است و از رایج ترین نوع در بازار است که به وسیله ماشین آلات پیشرفته تولید می شود و بسته بندی محصولات به وسیله دستگاه انجام می شود و به صورت کیلویی فروخته می شود. نوع دیگر آن نایلونی سلفونی است که از سلفون ضخیم تر است و بسته بندی محصولات با این نایلون ها با دست انجام می شود و ارزان تر از نایلون های تونلی است که در هر دو مورد از این نایلون ها کیفیت مواد بسیار مهم می باشد .

قیمت نایلون شیرینگ حرارتی

قیمت این نایلون ها برای بسته بندی محصولات بسیار مناسب است و البته قیمت این نایلون ها با توجه به نرخ محصولات پلاستیکی و مواد اولیه تغییر می کند و عواملی مانند ضخامت ، ابعاد ، تعداد لایه ها ، رنگ ، چاپ ، حجم خرید ، کیفیت محصول همه در قیمت این نایلون ها تاثیر گذار هستند و شما برای اطلاع از قیمت نایلون شیرینگ حرارتی می توانید به سایت شرکت شمس پلاست طب مراجعه و نحوه قیمت این محصولات را مشاهده نمایید.

چاپ نایلون شیرینگ حرارتی

آشنایی با نایلون شیرینگ حرارتی در بسته بندی شیک و جذاب در فروش محصولات بسیار موثر است و یکی از خدمات شرکت شمس پلاست طب چاپ این نایلون ها با طرح ها و رنگ آمیزی متنوع می باشد که باعث تبلیغات از محصول هم می شود و با استفاده از دستگاهها و تکنولوژی پیشرفته و کادری مجرب این کار را انجام دهید  به همین منظور شما می توانید با کارشناسان شرکت شمس پلاست طب به صورت آنلاین مشاوره کنید و راهنمایی بگیرید.

سخن پایانی

آشنایی با نایلون شیرینگ حرارتی را بیان کردیم و این نایلون ها بسیار کاربردی هستند و در صنایع مختلف از آن استفاده می شود به همین منظور شما می توانید با شرکت شمس پلاست طب ارتباط و از نحوه سفارش و خرید این محصولات اطلاع حاصل کنید.