سلفون متالایز چیست

سلفون متالایز چیست ؟ این نوع سلفون که براق و آلومینیومی است یک پوشش مناسب برای مواد غذایی می باشد و در برابر حلال ها مقاوم است و بسیار مقرون به صرفه است و از بهترین تولیدات در صنایع پلاستیک است  به همین منظور ما در این مقاله به بررسی سلفون متالایز چیست می پردازیم.

استرچ مواد غذایی بیشتر بخوانید

معرفی سلفون متالایز

در مورد موضوع سلفون متالایز چیست باید گفت که این سلفون یکی از مهمترین فراورده های صنعت پلاستیک است و به شکل آلومینیومی و براق است و یک طرف آن بدون چاپ و طرف دیگر آن قابل چاپ است و به خاطر زیبایی و براق بودن آن و کیفیت بالای آن مشتریان ترغیب به خرید محصول می شوند . این سلفون ها برای بسته بندی مواد غذایی و مواد خوراکی استفاده می شوند و داخل بسته بندی فاقد چاپ است و بیرون آن به طور کامل مشخصات محصول چاپ شده است . این سلفون ها از نظر شکل ظاهری بسیار شیک و خوش دوخت هستند و بسته بندی های مختلفی با رنگ ها و طرح ها و چاپ مختلف دارند .

مزایای سلفون متالایز

سلفون متالایز چیست و مزایای آن شامل مقاومت بالای آن در برابر محیط های اسیدی و حلال ها می باشد. این سلفون ها سمی نیستند و برای پوشش مواد غذایی استفاده می شوند و در محیط های که محصولات اسیدی مانند گوجه فرنگی یا قهوه در آن وجود دارد بسیار کاربردی هستند و در محیط های مرطوب هم خراب نمی شوند و مقاوم می باشند و به همین دلیل است که برای لیبل انواع نوشیدنی ها ، بطری ها و ظرف های غذا استفاده می شوند و به عنوان یک پوشش مفید بر روی مواد غذایی قرار می گیرند و از ورود هر گونه گرد و غبار داخل محصولات مواد غذایی جلوگیری می کنند  به همین منظور برای خرید این نوع سلفون شما می توانید با شرکت شمس پلاست طب ارتباط برقرار کنید و کارشناسان شرکت به صورت آنلاین آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.

انواع سلفون متالایز

سلفون متالایز چیست و انواع آن شامل فیلم oop  ,cpp  است که در ظاهر شبیه به هم هستند ولی تفاوت های با هم دارند .

سلفون opp شفاف است و سطح آن یکدست است و مقاومت آن کمتر است و بیشتر برای بسته بندی ظروف یک بار مصرف ، بسته بندی قاشق و چنگال و غیره کاربرد دارد.

سلفون ccp  مقاومت بسیار خوبی دارد و استحکام دوخت آن بالاتر است و برای بسته بندی محصولاتی مانند چیپس ، پفک ، بیسکویت ، خشکبار و غیره استفاده می شود.

با فیلم پلی اتیلن و انواع آن اینجا اشنا شوید

کاربرد سلفون متالایز

از این سلفون ها برای چاپ لیبل بسته بندی محصولات زیبایی ، بهداشتی ، آرایشی ، مواد غذایی ، پلاستیک های پزشکی ، آزمایشگاهی ، عایق کانال کولر ، عایق اسپیلیت استفاده می شود و از مهمترین کاربرد این سلفون ها بر روی نایلون حباب دار است که در واقع بر روی این نایلون ها وقتی استفاده می شوند به نایلون حباب دار متالایز تبدیل می شوند .

کاربرد نایلون حباب دار متالایز در صنعت غذاسازی ، عایق برای پنجره ها ، کف اتاق ها ، دیوارها ، تاسیسات ساختمانی استفاده می شود و جایگزین پشم شیشه است و بسیار مقرون به صرفه است . رنگ آن نقره ای است و مانند یک عایق حرارتی است و از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند ودر ضمن شرکت شمس پلاست طب در زمینه تولیدات سلفون متالایز و دیگر محصولات آنها را به صورت عمده و جزیی تولید می کند و برای اطلاع از این محصول شما می توانید با شرکت شمس پلاست طب ارتباط برقرار کنید و یا به سایت شرکت مراجعه کنید.

قیمت سلفون متالایز

سلفون متالایز چیست و قیمت آن بستگی به نوع ضخامت ، ابعاد ، نوع چاپ ، مواد اولیه پتروشیمی ، رنگ و برند محصول دارد و برای آنکه خرید مناسب و با کیفیت داشته باشید شما می توانید به سایت شرکت شمس پلاست طب مراجعه و نحوه خرید و قیمت ها را مشاهده نمایید.

قیمت استرچ مواد غذایی را اینجا مشاهده کنید

سخن پایانی

در مورد موضوع سلفون متالایز چیست صحبت کردیم و به این نتیجه رسیدیم که این سلفون ها بسیار کاربردی هستند و امروزه در صنایع مختلف از آن بسیار استفاده می شود و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد به همین منظور شما می توانید برای خرید و سفارش این سلفون ها با شرکت شمس پلاست طب ارتباط و از نحوه سفارش این محصولات و محصولات دیگر اطلاع حاصل کنید.