شیرینگ پی وی سی pvc

شیرینگ پی وی سی pvc

به دو نوع خشک و نرم تقسیم می شود که کاربرد هر دو نوع بسیار زیاد است که به همین منظور ما در این مقاله به بررسی شیرینگ پی وی سی pvc می پردازیم.

شیرینگ حرارتی چیست ؟

اهمیت استفاده از شیرینگ

شیرینگ پی وی سی pvc  بسیار شفاف است و دارای ترکیبات کربن ، هیدروژن و کلر است و ظاهری شیک و مناسب برای بسته بندی محصولات دارد و از ورود میکروب و گرد و غبار به داخل محصولات جلوگیری می کند. از مهمترین موارد استفاده از شیرینگ پی وی سی به عنوان لیبل که یک نوع پلاستیک بسته بندی به دور محصولات است استفاده می شود. این نوع شیرینگ بسیار محکم و ماندگاری بالایی دارد و به عنوان یک محافظ برای بسته بندی محصولات عمل می کند.

مهمترین مزایای شیرینگ پی وی سی

شیرینگ پی وی سی pvc  باعث کاهش مصرف انرژی می شود و همچنین باعث کاهش آلودگی محیط می شود و حفاظت از محیط زیست و بازیافت دارد. در برابر حرارت مقاوم است و ماندگاری بسیار بالایی دارد. از دیگر مزایای این محصول مقاوم در برابر سرما و گرما و ضربه است و انعطاف پذیری بالایی دارد . قدرت کشسانی بالا و  قابلیت چاپ پذیری بالا و با طرح های متنوع را دارد . در هزینه بازیافت صرفه جویی می شود و بسیار مقرون به صرفه است  و دارای ضخامت های متفاوتی می باشد و حمل و نقل محصولات به راحتی بدون آسیب و ضربه انجام می شود که به دلیل همه این مزایا استقبال بسیاری از این محصول شده است و طرفداران بسیاری در صنایع مختلف دارد که به همین منظور اگر شما قصد خرید این نوع شیرینگ را دارید می توانید به صورت آنلاین با کارشناسان شرکت شمس پلاست طب ارتباط برقرار کنید و مشاوره بگیرید.

روش استفاده از شیرینگ پی وی سی

به طورکلی شیرینگ pvc  به دو روش استفاده می شود :

روش دستی شیرینگ سشواری

این روش توسط نیروی انسانی و سشوار صنعتی انجام می شود.

روش دستگاه شیرینگ پک

در این روش نیروی انسانی دخالت ندارد و دستگاه ها تمام اتوماتیک است که این دستگاه دارای یک تونل حرارتی است که با عبور محصولات از این تونل بسته بندی انجام می شود.

کاربرد بسته بندی شیرینگ

این نوع شیرینگ برای بسته بندی بطری های آب معدنی ، وکیوم نمودن مواد غذایی ، بسته بندی تخم مرغ ، بسته بندی کارتن به عنوان پلمت ، بسته بندی نوشت افزار ، بسته بندی درب مواد غذایی ، بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی ، محافظ وسایل الکتریکی ، بسته بندی CD و DVD  و غیره کاربرد دارد.

انواع شیرینگ پی وی سی

نوع نرم دارای انعطاف پذیری بالایی است و برش و دوخت پذیری آن بیشتر است و کیفیت آن بسیار بالا است و دارای رنگ شفاف و رنگی است و در صنایع غذایی ، دارویی ، بهداشتی و آرایشی بسیار کاربرد دارد.

نوع خشک که دوام آن بالاتر است و دارای رنگ بندی مختلف است و برای برچسب شیشه های ترشی ، سس مایونز ، سس قرمز ، خیارشور ، مصارف لامپ ، سیگار ، عطر ، ادوکلن و غیره کاربرد دارد.

 

تولید نایلون شیرینگ

نایلون شیرینگ :شیرینگ PVC بسیار با دوام است و با استفاده از بهترین دستگاه ها و تکنولوژی روز تولید می شود . این نوع محصول در برابر پارگی مقاوم و به راحتی آسیب نمی بیند . این نوع شیرینگ قابلیت چاپ با طرح های متنوع می باشد و با استفاده از این نوع شیرینگ شما می توانید بسته های پستی خود را محکم کنید و با خیال راحت آنها را ارسال کنید . یکی از بزرگترین تولید کنندگان شیرینگ پی وی سی شرکت شمس پلاست طب است که سالیان بسیاری در تولید این محصول فعالیت داشته است که به همین منظور شما می توانید برای خرید این محصول شما می توانید به سایت شرکت شمس پلاست طب مراجعه و نحوه خرید این محصول را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

شیرینگ پی وی سی pvc  از مهمترین مزایای که دارد سرعت بازیافت آن بالا است و به محیط زیست آسیب نمی رساند که به همین منظور شما می توانید با شرکت شمس پلاست طب ارتباط و از نحوه سفارش این محصول اطلاع حاصل کنید.

استرچ غذایی چیست ؟