نایلون زیپ کیپ

نایلون زیپ کیپ

این نایلون ها برای بسته بندی مواد و نگهداری مواد غذایی بسیار گزینه مناسبی هستند و دارای مزایای بسیاری می باشند که به همین منظور ما در این مقاله به بررسی نایلون زیپ کیپ می پردازیم.

تولید فیلم های چند لایه پلی اتیلن بیشتربخوانید

معرفی بسته بندی زیپ کیپ

نایلون زیپ کیپ دارای دو لایه پلاستیکی است که در بالای آن یک نوار زیپ مانند قرار دارد و با فشار دست دو لایه توسط این زیپ به هم متصل می شوند و این زیپ باعث می شود که دیگر احتیاجی به گره زدن نباشد و جایگزین بسیار مناسبی برای قرار دادن مواد غذایی درون یخچال و فریزر می باشد و انواع مواد ریز و درشت را می توان درون آن قرار داد و مواد به مدت طولانی در آن نگهداری می شود و خراب و فاسد نمی شوند.

مزایای استفاده از زیپ کیپ

نایلون زیپ کیپ از ورود گرد و غبار و رطوبت به داخل مواد جلوگیری می کند و از مواد به مدت طولانی نگهداری می کند . از مزایای دیگر این نایلون ها این است که قابلیت دوباره استفاده از محصولات را که در هر وعده غذایی کم یا زیاد باشد را دارند . از مزیت های بسیار مهم این زیپ کیپ ها از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه هستند و کار کردن با آن بسیار راحت و آسان است .

این زیپ کیپ ها تا دمای ۹۰- درجه سانتیگراد را تحمل می کنند و به راحتی از آن می توان در یخچال و فریزر استفاده کرد به همین منظور شما می توانید با شرکت شمس پلاست طب ارتباط و کارشناسان شرکت به صورت آنلاین آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز می باشند.

کاربرد های مختلف بسته بندی زیپ کیپ

نایلون زیپ کیپ کاربرد های بسیار متعددی دارد که از جمله این کاربرد ها می توان به نگهداری مواد غذایی در رستوران ها، کافه، اداره، خانه و غیره اشاره کرد. در واقع شما با استفاده از این کیسه ها می توانید مواد غذایی را تا مدتی سالم و تازه نگهداری کنید. از نایلون زیپ کیپ می توان برای تمامی وسایل ریز و درشت استفاده کرد و بهتر است در هر خانه یا محل کار برای بسته بندی وسایل مختلف، چند سایز از این نایلون وجود داشته باشد. علاوه بر این ویژگی های منحصر به فرد این محصول باعث نظم بخشیدن به کابینت، یخچال و غیره می شود و با توجه به این که شفاف است می توان به راحتی وسیله مورد نیاز را پیدا کرد.

نایلون زیپ کیپ

نایلون های زیپ کیپ در مقایسه با نایلون های فریزر معمولی ضخامت بیشتری دارند، از این رو دیر تر دچار پارگی می شوند و آسیب می بینند. به همین دلیل می توان مدت ها از این نایلون ها استفاده کرد و خرید آن ها مقرون به صرفه تر است. یکی از کاربرد های اصلی و مهم این کیسه ها، بسته بندی تجهیزات ریز و درشت صنعتی مانند مهره، پیچ و غیره است.

امروزه برخی از افراد برای پخت تخم مرغ از این نایلون ها استفاده می کنند. در واقع این کار بسیار راحتی است، فقط کافیست که تخم مرغ را در نایلون زیپ کیپ شکسته و فضای آن را با یک کش کوچک کنید، پس از ۱۵ دقیقه تخم مرغ آماده می شود. امروزه زیپ کیپ ها در بسته بندی انواع مواد، مورد استفاده قرار می گیرند و به علت کاربرد بسیار متعددی که دارند استفاده از آن ها بسیار افزایش پیدا کرده است. بنابراین این محصول کاربردی در بیشتر فروشگاه ها و بسته بندی مواد موجود می باشد.

انواع نایلون زیپ کیپ براساس جنس

نایلون زیپ کیپ بسته بندی، براساس جنس به دو نوع مختلف تقسیم می شود که در ادامه آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم:

زیپ کیپ نایلونی: پلاستیک های زیپ کیپ نایلونی از محبوب ترین و پر مصرف ترین نمونه های زیپ کیپ محسوب می شوند، که تولید شده با مواد اولیه پلی اتیلن می باشد. اکثر ما حداقل یک بار از این محصول کاربردی استفاده کرده ایم. این نمونه نایلون ها بیشتر به صورت شفاف یا در رنگ بندی های مختلف تولید می شوند و کاربرد های بسیار گسترده ای را جهت بسته بندی مواد غذایی مختلف و بسیاری از محصولات دیگر دارند‌.

سلفون های زیپ دار: سلفون زیپ دار نوع دیگر از بسته بندی های پلاستیکی است که برای استفاده آسان مورد استفاده قرار می گیرد. سلفون های زیپ دار به صورت پاکتی تولید می شوند و در جهت بسته بندی صنعتی به صورت بدون چاپ و چاپ دار سفارش داده می شوند. در این نوع بسته بندی پلاستیکی، زیپ ضخامت و مقاومت بیشتری دارد. در واقع هر چقدر بسته بندی بزرگ تر باشد، مقاومت و ضخامت زیپ هم بیشتر می شود.

رنگ بندی نایلون های زیپ کیپ فله ای

همان طور که در مطالب قبلی هم ذکر شد هیچ محدودیتی در ساخت زیپ کیپ ها وجود ندارد و براساس نیاز مشتری بدون محدودیت در رنگ بندی های مختلف این محصول تولید می شود. علاوه بر این رنگ بندی زیپ هم به همین صورت است و فقط به رنگ قرمز تولید نمی شود. در واقع بیشتر سفارشات به منظور مشخص شدن زیپ با این رنگ ثبت می شود. اما در صورت درخواست مشتری امکان تولید زیپ در رنگ های متنوع وجود دارد. با توجه به این که نایلون زیپ کیپ بیشتر برای بسته بندی مواد غذایی استفاده می شود، از این رو تولید آن با مواد اولیه درجه یک بسیار حائز اهمیت است.

اما امکان تولید آن با مواد اولیه درجه ۲ و ۳ در صورت درخواست مشتری برای کاهش هزینه ها نیز وجود دارد. دقت داشته باشید که تنها در صورتی می توان از این پلاستیک ها با مواد اولیه درجه ۲ و ۳ استفاده کرد که برای کاربرد های غیر غذایی باشد. هنگام خرید نایلون زیپ کیپ نکته ای که بسیار حائز اهمیت است، توجه به ضخامت و شفافیت نایلون می باشد. خریداران می توانند براساس نیازی که دارند این نوع نایلون را در ابعاد معینی خریداری کنند.

انواع پاکت زیپ کیپ

نایلون زیپ کیپ دارای انواع مختلفی می باشد که شامل زیپ کیپ ایستاده است که کارایی بسیار زیادی دارد و در اکثر فروشگاه ها مشاهده می شود و بسیاری از محصولات غذایی را می توان در آن نگهداری کرد. زیبپ کیپ متالایز که این نوع زیپ کیپ از نوع آلومینیوم یا متالایز است و مواد اولیه آن opp ،cpp یا Bopp  است و مقاومت بسیار خوبی دارد .

زیپ کیپ مشگی هم یک مدل دیگر از زیپ کیپ ها است که به رنگ مشگی است و معمولا برای مراسم مذهبی و عزاداری استفاده می شود . زیپ کیپ کرافت نوع دیگری از زیپ کیپ ها می باشد که به جای پلاستیک از کاغذ استفاده می شود و برای موادی که بو و عطر خاصی دارند مانند چای و زعفران گزینه مناسبی می باشد به همین منظور برای اطلاع از انواع زیپ کیپ ها شما می توانید به سایت شرکت شمس پلاست طب مراجعه کنید.

اندازه انواع زیپ کیپ

نایلون زیپ کیپ دارای سایز بزرگ و کوچک است که سایز کوچک برای بسته بندی موادی مانند میخ ، پیچ ، مهره ، زیورآلات ، دکمه و غیره  که مواد ریزی هستند کاربرد دارد و سایز بزرگ برای مواد غذایی ، کتاب ، انواع خوراکی ها ، لباس و غیره کاربرد دارد و دارای ۵ سایز می باشد که شامل سایز ۳۵*۲۵

۳۰*۲۰-۲۵*۲۵-۱۸*۲۰- ۱۸*۱۴می باشد پس تنوع در سایز و اندازه های مختلف و متفاوت را دارد . شرکت شمس پلاست طب یکی از بزرگترین تولیدات در زمینه نایلون  و پلاستیک می باشد و هر تعداد و اندازه که مشتریان مد نظر داشته باشند برای آنها آماده و تولید می کنند.

نایلون زیپ کیپ

برای اشنایی با  استرچ بسته بندی کلیک کنید

خرید زیپ کیپ ارزان

نایلون زیپ کیپ با توجه به کیفیت بالای محصول و قیمت مناسب متقاضیان زیادی برای خرید این محصول دارد و از پرفروش ترین محصولات پلاستیکی می باشد و برای خرید این محصول هم به صورت کیلویی و عمده و هم تکی شما می توانید به سایت شرکت شمس پلاست طب مراجعه و نحوه خرید این نایلون ها را مشاهده نمایید.

قیمت نایلون زیپ کیپ

این نایلون ها بر اساس مواد اولیه پلی اتیلن محاسبه می شوند و بر حسب هر کیلوگرم قیمت داده می شوند و قیمت چاپ و نوع سفارش و رنگ آن هم در قیمت تاثیرگذار است به همین منظور برای اطلاع از قیمت این محصولات شما می توانید با شرکت شمس پلاست طب ارتباط برقرار کنید.

سخن پایانی

نایلون زیپ کیپ یکی از پرمصرف ترین نایلون ها می باشد که از فواید آن بسته بندی محصولات و نظم دهی به محصولات در داخل فروشگاه ها ، کمد ، یخچال فریزر و غیره می باشد به همین منظور شما می توانید با شرکت شمس پلاست طب ارتباط و از نحوه سفارش این محصولات اطلاع حاصل کنید.