نایلون وکیوم حرارتی

نایلون وکیوم حرارتی

از جمله پر کاربرد ترین و پرفروش‌ترین محصولات صنایع بسته‌بندی که به بازار عرضه می‌شود، می‌توان به نایلون وکیوم حرارتی اشاره کرد. وکیوم حرارتی که به آن شیرین گ نیز گفته می‌شود، در واقع محصول از جنس پلاستیک بوده که زمانی‌که در حرارت قرار می‌گیرد، جمع می‌شود و یا اصطلاحاً وکیوم می‌گردد. این نایلون در حال حاضر در به‌صورت گسترده‌ای استفاده‌ شده و به‌عنوان بهترین پلاستیک برای حفاظت از کالاهای مختلف شناخته می‌شود. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد نایلون حرارتی و همچنین مزایای استفاده از آن توضیحات کامل و جامعی را به شما ارائه دهیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سلفون متالایز بسته بندی لطفا کلیک کنید

به این محصول رول سلفون حرارتی نیز گفته می‌شود که دارای ۲ لایه پلاستیک نازک می‌باشد.  زمانی‌که آن را در مقابل حرارت قرار دهید، حال خاصیت فرم پذیری داشته و می‌تواند به‌ خوبی رویمحصولات مختلف بچسبد. استفاده از نایلون‌ های حرارتی باعث شده تا محصولات مختلف به‌ویژه مواد غذایی از در معرض گرد و غبار و تغییرات دما آسیب نبینند. همچنین استفاده از این نایلون سبب زیباتر دیده شدن محصولات می شود  که این‌موضوع باعث افزایش فروش نیز خواهد شد.

انواع نایلون وکیوم حرارتی

نایلون وکیوم حرارتی از نظر جنس به PVC  و POF تقسیم‌بندی می‌شود. نایلون حرارتی مدل PVC خشک تر بوده اما رنگ شفاف‌تری دارند اما مدل POF نرم‌تر بوده و دارای قابلیت کشسانی بالاتری است. البته که این دو نوع نایلون بسته‌بندی از نظر قیمت نیز با یکدیگر تفاوت دارد. و معمولاً قیمت سلفون حخب نسبت‌به PVC بالاتر می‌باشد.

بI طور کلی اگر می‌خواهید از محصولات نایلونی و پلاستیکی برای بسته‌بندی استفاده کنید،نایلون وکیوم حرارتی گزینه بسیار مناسبی برای شما است و می‌تواند در برابر عوامل مختلفی همانند نفوذ رطوبت، نور و همچنین گرد و غبار از محصول شما محافظت کند. شایان‌ ذکر است که نایلون و حرارتی را با عنوان‌های پلاستیک شیرینگ حرارتی، سلفون گرم، نایلون کوچک شونده، نایلون حرارتی بسته‌بندی و… نیز می‌شناسند. شما می‌توانید برای سفارش این محصول در هر تناژ با مجموعه ما ارتباط برقرار کرده و در این خصوص راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

چرا باید از نایلون وکیوم  استفاده کرد؟

با توجه به این‌ موضوع که در حال حاضر جنس اکثر بسته‌ بندی‌ کالاهای مختلف از جنس چوب یا کاغذ است و  می‌تواند در وزن آن‌ها تاثیرگذار باشد، استفاده از نایلون وکیوم حرارتی می‌تواند در وزن و شکل محصول شما تأثیری نداشته باشد و این‌ موضوع از نظر اقتصادی نیز تا حد بسیار زیادی مقرون‌ به‌ صرفه است.

از طرف دیگر نیز شما برای انبارداری محصولات مختلف می توانید از بسته‌بندی‌های مقوایی و  کاغذی به مشکلات متعددی بر خواهید خورد و ممکن است پس‌از مدتی محصول شما دچار فساد شود. این در حالی است که استفاده از شیرینگ حرارتی چنین مشکلاتی را به‌همراه نداشته و کالای شما تا هر مدت‌ زمانی در سالم‌ترین حالت خود باقی می‌مان.

علاوه‌بر تمامی موارد، شما برای جا به‌ جایی محصول از انبار به مکان دیگر نگرانی بابت خراب شدن و آسیب دیدن آن نخواهید داشت و می‌توانید با خیال راحت به هر نوع روش محصول موردنظر خود را جابه‌جا کنید. بنابراین می‌ توان گفت که اهمیت خرید استرچ و نایلون وکیوم حرارتی در میان دیگر محصولات بسته‌بندی بسیار بالا بوده و باید به آن توجه داشت. چنانچه قصد دارید برای خرید این محصول انتخاب اقدام کنید، کارشناسان مجموعه شمس پلاست می‌توانند در این زمینه به شما کمک کنند.

کاربرد نایلون حرارتی

در حال‌  حاضر به دلیل این‌ که نایلون وکیوم حرارتی دارای کیفیت بالا و همچنین مزایای متعددی است، به شکل گسترده‌ای در صنایع به کار می‌رود که نمی‌توان در این مطلب به‌صورت کامل در مورد آن‌ها توضیح داد. مهم‌ترین کاربردهای این نایلون بسته‌بندی عبارت‌اند از:

لوازم خانگی

استفاده در قطعات یدکی خودرو

برای بسته‌بندی نوشیدنی‌ها

بسته‌بندی سنگ نما

کاشی و سرامیک

مواد غذایی به‌ویژه محصولات همانند کنسول کنسروها

نایلون حرارتی

کیفیت چاپ روی نایلون وکیوم حرارتی

از جمله دلایل دلایل اصلی که باعث شده تا اکثر صنایع برای بسته‌بندی محصولات خود نایلون وکیوم را انتخاب کنند، قابلیت چاپ پذیری بالای آن است. شما می‌توانید هر نوع عکس، متن و هم برند خود را با بالاترین کیفیت ممکن روی نایلون‌های وکیوم حرارتی چاپ کنید و از این طریق تبلیغات ویژه‌ای داشته باشید. بسته‌بندی با نایلوم وکیوم باید حتما در حرارت انجام گیرد. به‌ همین خاطر چاپ روی این نایلون‌ ها باید به‌گونه‌ای انجام شود که در زمان قرار گرفتن در حرارت از بین نرود.

نایلون شیرینگ حرارتی را در این قسمت مشاهده و خریداری کنید