نایلون کاست چیست؟

نایلون کاست چیست؟

تولیدات نایلون‌ های بسته‌ بندی به‌حدی متنوع است که می‌توان  انواع و اقسام و محصولات را با استفاده از نمونه‌های گوناگون آن و بسته‌ بندی کرد. شما می‌توانید به‌ راحتی بر اساس بودجه و همچنین محصولی که در نظر دارید، خیلی راحت و برای خرید هر نوع نایلون بسته‌ بندی اقدام کرده و نیاز خود را برطرف کنید. یکی از پرکاربردترین نمونه‌های نایلون‌های پلاستیکی نایلون کاست دار می‌باشد که بدلیل ویژگی‌ های منحصر به‌ فرد ، می‌توان در  در زمینه‌های مختلفی از آن‌ها استفاده نمود. در ادامه این مطلب با سایت شمس پلاست با ما  همراه باشید تا ابه شکل کامل درمورد این محصول توضیحاتی را بیان کنیم.

کاست چیست؟

قطعا شما نیز این نایلون‌ها را در مکان های مختلف مشاهده کرده اید. در نایلون‌های کاست‌ بخش‌های پهنی در قسمت انتهایی و یا کناری و نایلون‌ها در نظر گرفته می‌شود که به آن‌ها کاست می‌گویند. کاست در حقیقت یکصفحه تا شونده است. هنگامی‌ که وسیله‌ای را داخل این نایلون‌ها قرار می‌دهید این قسمت باز می‌شود. وجود چنین قابلیتی در نایلون‌ها سبب شده تا اندازه و حجم بیشتری برای نگه‌داری وسایل مختلف داشته باشند.این نایلون‌ها ب دلیل این ویژگی علاوه‌بر این‌که گنجایش بالاتری دارند، دارای قابلیت ایستادن هم هستند.

استرچ غذایی چیست؟ بیشتربخوانید

معرفی انواع کاست

بدلیل این‌که تقاضا برای خرید نایلون کاست دار روز به‌ روز درحال افزایش است و افراد در زمینه‌های مختلف به این نایلون ها نیاز دارند، تولیدکنندگان از انواع کاست به شکل های مختلف برای تولید نایلون ها استفاده می کنند.

ته کاست

همن طور که از نام این محصول پیداست، قسمت کاست انتهای نایلون در نظر گرفته می‌ شود که سبب شده پلاستیک از بخش زیرین بزرگ‌تر شده و فضای بیشتری را در اختیار خریداران قرار بدهد.

نایلون بغل کاست

در صورتی‌ که نیاز باشد حجم نایلون از بخش‌های چپ و یا راست افزایش پیدا کند، بهتر است که کاست‌ های دو طرفه را خریداری کنید. با باز کردن این پلاستیک و می‌توان عرض نایلون را تا حد بسیار زیادی افزایش داد.

کاست ۳ طرفه

می‌توان گفت که این نایلون ترکیبی از ۲ نمونه قبلی است. بدین‌ معنا که در بخش انتهایی چپ و راست برای آن کاست در نظر گرفته شده و باعث شد تا حجم آن‌ها بسیار بیشتر شود.

در اینجا بخوانید: آیا وجود استرچ کشاورزی برای محصول خوب است؟

مدل های نایلون های کاست دار

پر فروش ترین مدل های نایلون کاست دار عبارتند از:

نایلون‌های دسته رکابی

نایلون‌ ها دارای دسته‌ای به شکل زیرپوش‌های رکابی هستند که به شکل شفاف برای فروشگاه‌های مواد غذایی، فروشگاه‌های میوه  یا سوپر مارکت‌ ها استفاده می‌ شوند.

نایلون دسته موزی

دسته این نوع نایلون‌ها از روی بدن برش خورده و به‌ صورت خمیده است. به همین خاطر آن را با به‌ عنوان نایلون دسته موزی می‌ شناسند.

نایلون های دسته زنبیلی

مدل دیگری از نایلون‌ های کاست موجود است که در ظاهر به زنبیل شباهت بسیار زیادی دارند. با این تفاوت که جنس آن‌ها از پلاستیک می باشد.

آیا امکان تولید کیسه های نایلونی بدون کاست هم وجود دارد؟

بله، تولید کیسه های نایلونی بدون کاست امکان پذیر است. در واقع، دو نوع کیسه نایلونی بدون کاست وجود دارد:

1. کیسه های نایلونی بدون دسته: این نوع کیسه ها به جای دسته، از لبه های خود برای حمل استفاده می شوند. آن ها معمولاً برای بسته بندی اقلام کوچک و سبک مانند میوه ها و سبزیجات استفاده می شوند.

2. کیسه های نایلونی با دسته تقویت شده: این نوع کیسه ها به جای کاست، از دسته های ضخیم تر و قوی تری برای حمل استفاده می شوند. آن ها برای حمل اقلام سنگین تر و حجیم تر مانند کتاب ها یا مواد غذایی مناسب هستند.

مزایای تولید کیسه های نایلونی بدون کاست

مزایای تولید کیسه های نایلونی بدون کاست به شرح زیر است:

  • کاهش ضایعات: در فرآیند تولید کیسه های نایلونی با کاست، قسمتی از نایلون به عنوان ضایعات دور ریخته می شود. اما در تولید کیسه های بدون کاست، ضایعات نایلون به حداقل می رسد.
  • کاهش هزینه: تولید کیسه های بدون کاست به مواد اولیه کمتری نیاز دارد و به همین دلیل، هزینه تولید آن ها نیز کمتر است.
  • افزایش استحکام: کیسه های بدون کاست، به دلیل عدم وجود کاست، از استحکام بیشتری در برابر پارگی برخوردار هستند.
  • دوستدار محیط زیست: کیسه های بدون کاست، به دلیل ضایعات کمتر و مواد اولیه کمتر، به حفظ محیط زیست کمک می کنند.

معایب تولید کیسه های نایلونی بدون کاست

  • حمل دشوار: کیسه های بدون دسته، حمل اقلام سنگین را دشوارتر می کنند.
  • ظرفیت کمتر: کیسه های بدون کاست، به دلیل عدم وجود کاست، ظرفیت کمتری برای حمل اقلام دارند.

در نهایت، انتخاب نوع کیسه نایلونی به نیاز شما بستگی دارد. اگر به دنبال کیسه ای برای حمل اقلام کوچک و سبک هستید، کیسه های بدون دسته مناسب هستند. اما اگر به دنبال کیسه ای برای حمل اقلام سنگین تر و حجیم تر هستید، کیسه های با دسته تقویت شده انتخاب بهتری هستند.

خرید نایلون‌های کاست دار

همان طور گفته شد، خصوصیات منحصر به‌ فرد این‌ گونه نایلون‌ ها سبب شده تا میزان تقاضا برای خرید آن‌ ها رو به افزایش باشد. اکثر مجموعه هایی که به عرضه نایلون‌ های بسته‌ بندی می‌ پردازند،  شرایطی را برای خریداران فراهم کرده تا بتوانند نایلون‌  کاست‌ را به‌ صورت اینترنتی در هر میزانی تهیه کنند. خوشبختانه قابلیت چاپ نیز روی نوع نایلون ها وجود دارد و شما می‌ توانید برای برند سازی و معرفی بهتر محصولات خود نیز خود هر متن و تصویر را که مدنظر دارید، روی این محصولات چاپ کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین تهیه انواع نایلون ها، مجموعه شمس پلاست آماده خدمت‌رسانی به شما می‌باشد. شما  با مراجعه به فروشگاه سایت ما و همچنین اطلاع از محصولات مختلف می‌توانید ا هر نوع نایلون های بسته‌بندی را که در نظر دارید،خیلی راحت  خریداری کرده و از کیفیت قیمت‌های مناسب ما شگفت‌زده شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر کارشناسان فروش ما آماده هستند تا بتوانند بهترین مشاوره را به شما عزیزان ارائه دهند.

قیمت نایلون کاست

همون‌طور که متوجه شدید، این محصول دارای نمونه‌های مختلفی همانند دسته رکابی، دسته موزی، دسته زنبیلی و …است که ممکن است قیمت هر یک از آن‌ها با یک دیگر تفاوت داشته باشد. همچنین این نایلون ها از نظر ساختار نیز با یک دیگر متفاوت هستند. بنابراین قیمت آن‌ ها به  عوامل مختلفی نظیر جنس و  تولید کننده بستگی خواهد داشت.