انواع دستگاه شیرینگ پک

انواع دستگاه شیرینگ پک

این روز ها صنایع بسته‌ بندی گستردگی بسیار زیادی پیدا کرده است. در واقع به دلیل این‌ که نیاز اصلی هر صنایع بسته‌بندی است، تولید کنندگان نایلون‌های مختلف درصدد این هستند تا بهترین محصولات را متناسب با نوعی که دارند، برای پکیج کردن به بازار عرضه کنند. از جمله بهترین و پرفروش‌ ترین محصولات بسته‌بندی می‌توان به شیرینگ پک اشاره کرد. این نایلون‌ ها تنها با استفاده از دستگاه شیرینگ پک قابل‌استفاده بوده و برای محصولاتی همانند مواد غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. در ادامه قصد داریم به‌ طور کلی در ماننده درمورد انواع دستگاه شیرینگ پک و نایلون شیرینگ پک توضیحات کاملی را به شما عزیزان ارائه دهیم.

همان‌ طور که گفته شد، انواع دستگاه شیرینگ پک برای استفاده از نایلون‌های شیرینگ پک می‌باشد. این نایلون‌ها بسیار با کیفیت هستند و در صنایع مختلفی استفاده می‌شوند.  در واقع انواع دستگاه شیرینگ پک ها با استفاده از حرارت  وکیوم شده و از این طریق از محصولات محافظت می‌کنند. این نایلون‌ها  زمانی‌ که در دمای ۱۶۰ تا ۲۲۰ درجه سانتی‌گراد قرار بگیرند، تغییر فرم داده و کاملاً به محصول می‌ چسبند. به‌همین دلیل نیز اکثر تولیدکنندگان مواد غذایی که نیاز به وکیوم کردن محصولات خود دارند، این نایلون را مورد انتخاب قرار داده و خریداری می کنند.  شما می‌ توانید جهت خرید انواع نایلون‌ های بسته بندی همانند سلفون، فیلم استرچ و غیره با کارشناسان مجموعه شمس پلاست در تماس باشید.

بررسی ویژگی‌های نایلون شیرینگ پک

خوشبختانه شیرینگ پک در اندازه‌ها و ابعاد گوناگونی تولید شده و در اکثر اوقات این ابعاد بنا به درخواست مشتری است. به‌ عبارت‌ دیگر شما می‌ توانید جهت خرید و سفارش انواع نایلون شیرینگ پک ابعاد خود را اعلام کرده تا محصول موردنظر خود را در کمترین زمان ممکن دریافت کنید.

به‌ طور کلی این نوع نایلون‌های بسته‌بندی در ۲ مدل تولید می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به یک‌ لایه و یا چند لایه اشاره کرد. مسلماً هر چه تعداد تعداد لایه‌های این نایلون‌ها بیشتر باشد، کیفیت و مقاومت آن‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند. عرض نایلون‌های شیرینگ پک از ۱۰ سانتی‌متر شروع‌ شده و تا حداکثر ۱۲۰ سانتی‌متر می‌باشد.  همچنین ضخامت این نایلون‌ها از ۳۰ شروع آغاز شده و تا ۲۰۰ میکرون متغیر می‌باشد.

لازم است مجدداً این مورد را بیان کنیم که این نایلون ها تنها با انواع دستگاه شیرینگ پک قابل‌استفاده بوده و می‌توانند محصولات را بسته‌بندی کنند. اگر به بسته‌بندی بطری‌های نوشابه و یا آب‌میوه دقت کرده باشید، متوجه می‌شوید که نایلون‌های به‌ صورت وکیوم شده روی آن‌ها قرار گرفته‌ اند، که این نایلون‌ها دقیقاً همان شیرینگ پک ها هستند.

بررسی کاربرد نایلون شیرینگ پک با انواع دستگاه شیرینگ پک

اگر شما نیز جز افرادی هستید که می خواهید دستگاه شیرینگ پک را خریداری کنید، باید قبل از هرچیزی شناخت دقیق و جامعی درمورد محصول داشته باشید و مطمعنا برای شناخت محصول باید از ویژگی های آن مطلع شوید. در ادامه قصد داریم ویژگی های اصلی محصول را مورد بررسی قرار دهیم.

همان‌ طور که گفته شد، این اعلان‌ ها به‌ صورت دستی قابل‌ استفاده نبوده و جهت نصب آن‌ها روی محصولات مختلف حتما باید از انواع دستگاه شیرینگ پک استفاده شود. اگر بخواهیم به‌ طور کلی کاربرد این محصولات را مورد بررسی قرار دهیم، می‌توان گفت که کاربرد اصلی نایلون‌هایشیرینگ پک عبارت‌اند از:

  • حفاظت محصولات در برابر ضربه در هنگام جابه‌جایی
  • حفظ محصولات در مقابل عوامل همانند آلودگی؛ لازم است بدانید به دلیل همین موضوع این میل و نادر بیشتر در صنایع بهداشتی و صنایع غذایی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در اینجا به معرفی انواع پلاستیک حرارتی پرداخته ایم، برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

نایلون‌های مناسب برای انواع دستگاه شیرینگ پک

در ابتدا لازم است این‌ موضوع را ذکر کنیم که دستگاه‌ هایشیرینگ پک در انواع مختلفی  وجود دارند. این ماشین‌ ها برای استفاده از این نایلون ها کاملاً ضروری بوده و کاربردی هستند. شما برای خریدشیرینگ پک از مجموعه شمس‌ پلاست باید در ابتدا دستگاه آن را تهیه کرده و نسبت‌به مدل آن جهت خرید نایلون مناسب اقدام نمایید؛ در غیر این صورت ممکن است که هزینه‌ای را که بابت خرید نایلون شیرینگ  پرداخت می‌کنید، به هدر بدهید.

 انواع دستگاه شیرینگ پک انواع دستگاه شیرینگ پک

نکات مهم در خرید دستگاه شیرینگ پک:

در خرید دستگاه شیرینگ پک یک سری نکات مهم و طلائی وجود دارد که خریداران باید به خوبی از آن ها مطلع باشند بلکه بتوانند محصول خود را متناسب با نیازشان تهیه نمایند. در اینجا ما قصد داریم نکات حائز اهمیت و مهم در خرید دستگاه شیرینگ پک را مورد ارزیابی قرار دهیم، در ادامه با ما همراه باشید.

در خرید دستگاه شیرینگ پک باید به اندازه و ابعاد دستگاه توجه ویژه ای داشته باشید. ابعاد و اندازه دستگاه ارتباط مستقیمی با اندازه، ابعاد و وزن محصولی دارد که قرار است شیرینگ کنید.

توجه به میزان سرعت دستگاه شیرینگ نیز جز مواردی است که نیازمند تعقل و توجه بالا است. این مورد نیز به میزان کار با دستگاه بستگی دارد. برای مثال اگر شما قرار است که محصولات بسیار زیادی را در زمان کاری بسته بندی کنید باید دستگاهی را خریداری نمایید که دارای سرعت عمل بالایی است. زیرا یک دستگاه ضعیف می تواند روی سرعت کار شما تاثیر بسیار بدی بر جای بگذارد.

توجه به میزان فضای خط تولید را نیز باید مدنظر داشته باشید و سعی کنید دستگاه خود را متناسب با فضای موجود خط تولید تهیه کنید. مطمعنا یک دستگاه بسیار بزرگ برای یک فضای کوچک انتخاب جالبی به نظر نمی آید.

توجه به قیمت محصول نیز جز آن دسته از مواردی است که نیازمند دقت و توجه بالا است و جز نکات مهم در خرید محصول محسوب می شود.

آیا با استرچ غذایی آشنا هستید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

امروزه تعداد مراکزی که در زمینه فروش دستگاه شیرینگ پک فعالیت می کنند بسیار زیاد است به همین دلیل قیمت محصول در مراکز مختلف متغییر است. سعی کنید برای خرید محصول با قیمت مناسب محصول خود را از مراکز معتبر خریداری کنید.

کیفیت محصول را نیز مدنظر داشته باشید، زیرا قرار است شما برای مدت زمان طولانی از محصول مورد نظر استفاده نمایید. به همین دلیل لازم است به جای خرید محصول بی کیفیت و ارزان محصول با کیفیت و مرغوب را خریداری نمایید تا بتوانید مدت زمان زیادی بدون نگرانی و یا خرید دوباره محصول از آن استفاده نمایید.

قیمت نایلون شیرینگ پک

مهم ترین بخش در بحث دستگاه شیرینگ پک مربوط به قیمت دستگاه است که تمامی خریداران بایستی توجه ویژه ای به آن داشته باشند.  خب قبل از هرچیزی باید بگوئیم که قیمت دستگاه شیرینگ پک جز آن دسته از مسائلی است که نمی توان در رابطه با آن اطلاعات زیادی را ارائه داد. این موضوع نیز دلایل خاص خود را دارد که در ادامه به شرح آن خواهیم پرداخت. اما مدنظرداشته باشید که همیشه قیمت ارزان یک محصول به معنای با کیفیت بودن آن نیست. در ادامه فاکتور های و موثر در قیمت دستگاه را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

 قیمت نایلون شیرینگ حرارتی

در بخش‌های قبلی به این‌موضوع اشاره کردیم نایلون‌های شیرینگ پک از نظر می‌توانند در ابعاد و لایه‌های مختلفی به فروش برسند که معمولاً این‌ مورد به سفارش مشتری در نظر گرفته می‌ شود. بنابراین می‌ توان گفت که قیمت نایلون شیرینگ پک نیز به عوامل مختلفی بستگی دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به میزان ضخامت؛ عرض، میزان شفافیت و… اشاره کرد. چنانچه می‌خواهید این محصول را با کمترین قیمت بازار خریداری کنید، همین الان با کارشناسان مجموعه خلاص شمس پلاست در تماس بوده و در این امر مورد از آن‌ها مشورت بخواهید.

برای آشنایی بیشتر با شرینک پلی الفین (POF) کلیک کنید

 

دستگاه شیرینگ پک را از کجا خریداری کنیم؟

با توجه به نیاز واحد های تولید به دستگاه شیرینگ پک امروزه این دستگاه به طور فراوان تولید و به بازار عرضه می شود. یعنی خریداران در خرید این دستگاه هیچ گونه نگرانی نخواهند داشت زیرا می توانند به راحتی آن را خریداری نمایند و مورد استفاده قرار دهند. خرید دستگاه شیرینگ پک چه به صورت حضوری و چه به صورت اینترنتی امکان پذیر است. یکی از مزیت های خرید اینترنتی دستگاه این است که از اتلاف وقت شما جهت خرید دستگاه جلوگیری خواهد شد. اما مدنظر داشته باشید که میزان دقت و توجه که در خرید حضوری وجود دارد در خرید اینترنتی وجود ندارد. شما از هر فروشگاهی که بخواهید می توانید محصول خود را خریداری نمایید و محدودیتی در این مورد وجود ندارد. اما بهتر است در انتخاب مرکز فروش مناسب دقت بالایی داشته باشید تا بتوانید محصول با کیفیت و مطمعن را خریداری نمایید. برای این کار می توانید با یک جستجو ساده در اینترنت و یا پرس جو، مراکز فروش مناسب و معتبر را جویا شوید.

سخن پایانی:

در این مقاله تمامی اطلاعات مهم در رابطه با دستگاه شیرینگ پک را مورد بررسی قرار دادیم. با استفاده از مطالب ذکر شده می توانید با آگاهی بیشتری خرید خود را انجام دهید.