استرچ بسته بندی صنعتی

استرچ بسته بندی صنعتی

استرچ یکی از نایلون‌ های بسته‌ بندی در صنایع مختلف است که به دلیل خاصیت کشسانی که دارد، مورد توجه قرار می گیرد. در واقع خود کلمه استرچ نیز به معنی کش آمدن می‌ باشد. از جمله مواد تشکیل‌دهنده این محصول می‌توان به پلی‌ اتیلن با چگالی پایین اشاره کرد. این محصول با استفاده از پلیمر سازی  و همچنین یکسری از مواد افزودنی می‌تواند به بسته‌ بندی بهتر محصولات صنعتی کمک کند. از جمله ویژگی‌ های استرچ بسته بندی صنعتی می‌توان به مقاومت بالای آن اشاره کرد که می‌تواند  ازین طریق از محصولات مختلف در زمان حمل‌ونقل حفاظت کرد و مانع ورود گرد و غبار به داخل آن‌ها شد.  در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد  استرچ بسته بندی صنعتی اطلاعات بسیار مهم و کاربردی را به شما ارائه دهیم. در ادامه با استرچ بسته بندی صنعتی بیشتر آشنا حواهیم شد

لازم است بدانید که استرج بسته‌ بندی با نام‌های دیگری نظیر فیلم استرچ، استرچ پالت، استرچ مبل و یا نایلون کشی نیز در میان مردم شناخته می‌شود. این محصول به‌ صورت صنعتی بوده و ویژگی‌ های متعددی دارد. شما می‌توانید برای خرید استرچ صنعتی و دیگر سلفون های بسته‌ب ندی مجموعه ما مراجعه کرده و این محصولات را برای هر نوع کالایی که در نظر دارید، خریداری کنید.

خرید استرچ بسته بندی صنعتی

استرچ بسته بندی صنعتی :درحقیقت با ورود استرچ بسته بندی صنعتی صنعتی تحول بزرگی در تولید محصولات به وجود آمد.  همان‌ طور که بهتر می‌دانید، بسته‌ بندی مناسب یکی از مهم‌ترین مراحلی است که برای عرضه یک محصول در نظر قرار می‌گیرد و می‌تواند در مراحل مختلف همانند حمل‌ و نقل و همچنین عرضه به  بازار مفید واقع شود.

تفاوت نایلون پلی اتیلن یک لایه و سه لایه بیشتربخوانید

استرچ بسته‌ بندی به دلیل خاصیت کشسانی که دارد، می‌تواند به‌ خوبی به دوره محصولات پیچیده شده و به آن‌ها بچسبد. چرا که از خاصیت الاستیکی نیز بهره‌مند است. علاوه‌بر تمامی این موارد، به کار بردن این محصول بسته‌ بندی باعث افزایش زیبایی محصولات نیز خواهد شد. درحال‌حاضر بسیاری از محصولات در کارخانجات و یا انبار نگهداری شده و سپس به بازار عرضه می‌شوند. به‌ منظور حمل راحت‌تر هر یک از محصولات استرچ صنعتی می‌تواند محصول هوشمندانه باشد تا بتواند در برابر سوراخ شدگی، نفوذ گرد و غبار، رطوبت و یا خراشیدگی اثر با استفاده از آن از محصولات محافظت کرد. این محصولات در اندازه‌ها و مدل‌ های مختلفی به تولید می‌رسند و می‌توانند از نظر سطح کیفی و کاربرد با یکدیگر تفاوت داشته باشند.

استرچ صنعتی چه کاربردی دارد؟

با استفاده از استرچ بسته بندی صنعتی دیگر نگرانی بابت سالم رسیدن محصولات به مقصد وجود نخواهد داشت. نایلون‌های استرچ تمامی انتظاراتی را که یک تولیدکننده برای بسته‌بندی محصولات خود دارد  را برآورده خواهند کرد. در واقع مهم‌ترین نقش این نایلون‌ ها حفظ در مقابل گرد و غبار، خط و خش و صدمات ناشی از جابجایی آن‌ ها می‌باشد.

علاوه‌بر این‌ها به دلیل خواص منحصربه‌فرد بسته‌بندی با استفاده از این نایلون‌ها و همچنین مواد اولیه‌ای که در تولید استرچ بکار می‌رود، این محصولات دارای قابلیت تماس مستقیم با محصولات دارویی و غذایی را دارند و هیچ تغییری در حفظ ارزش آن‌ها و یا تغییر حالت اولیه این محصولات نخواهند داشت. به‌همین خاطر نیز در حال حاضر استرس به یکی از پرطرف‌دارترین نایلون‌های موجود برای بسته‌بندی تبدیل شده‌است و می‌توان گفت که هیچ جایگزینی برای آن وجود ندارد.

خرید استرچ صنعتی چه مزایایی دارد؟

می‌توان گفت که استرچ بسته بندی صنعتی برای صنایع مختلف مزایای بی‌شماری را به‌همراه دارد که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

    • کاهش هزینه‌ها برای حمل‌ و نقل
    • شفافیت بالا و
    • امکان مشاهده محصول بعد از بسته‌ بندی
  • قیمت پایین و صرفه‌جویی در هزینه بسته‌ بندی
  • بالا رفتن مقاومت محصول در برابر خراش و آسیب
  • حفاظت بهداشتی محصولات غذایی و دارویی
  • آسان‌تر شدن حمل‌ و نقل

استرچ بسته بندی

ویژگی‌های استرچ بسته بندی صنعتی خوب

استرچ بسته بندی صنعتی :شما باید در زمان خریداسترچ بسته بندی صنعتی حتما به مواردی توجه کنید تا بتوانید یک محصول مناسب را برای بسته‌ بندی تولیدات خود خریداری کرده و نهایت استفاده را از آن داشته باشید. می‌توان گفت که ویژگی‌های یک نایلون استرس صنعتی باکیفیت عبارت‌اند از:

برای خرید و آشایی با استرچ غذایی کلیک کنید

مقاوم در برابر سوراخ شدگی

اندازه مناسب و پیچش منظم

مقاوم در برابر گرما و اشعه فرابنفش

دارای چسبندگی و حالت الاستیکی بالا

ضد الکتریسیته بودن و جلوگیری از نفوذ گرد و غبار به داخل محصول

چنانچه به‌دنبال خرید محصولات بسته‌بندی باکیفیت هستید می‌توانید با کارشناسان سایت شمس پلاست ارتباط برقرار کنید.