استفاده از نایلون ها برای بسته بندی در صنعت دارو

استفاده از نایلون برای بسته بندی دارو

نایلون برای بسته بندی دارو : داروها دارای بسته بندی های متنوعی می باشند که این بسته بندی ها از جنس پلاستیک است و مواد پلی اتیلنی در آن به کار رفته است به همین منظور ما در این مقاله به بررسی استفاده از نایلون ها برای بسته بندی در صنعت دارو می پردازیم.

نایلون شیرینگ حرارتی بیشتربخوانید

پاکت دارو

یکی از بهترین موارد استفاده از نایلون ها برای بسته بندی در صنعت دارو استفاده از پاکت دارو می باشد که این پاکت ها شفاف ، متالایز و کرافت هستند . هر کدام از این پاکت ها کاربرد مخصوصی دارند مانند پاکت های متالایز یا آلومینیومی که از جنس BOPP  هستند و مقاومت بسیار بالا و استحکام زیادی دارند . از این پاکت ها برای بسته بندی مکمل های غذایی ، مکمل ورزشی ، مولتی ویتامین ها استفاده می شود . نوع دیگر این پاکت ها پاکت کرافت است که از جنس کاغذ یا فیبر سلولزی است و برای بسته بندی گیاهان دارویی کاربرد دارد.

شیرینگ دارو

یکی دیگر از موارد استفاده از نایلون برای بسته بندی دارو  شیرینگ است که تمام داروهای شیمیایی ، گیاهی ، مکمل های ورزشی و غیره از آن استفاده می کنند . کاربرد این نایلون ها به صورت لیبل شیرینگ ،pvc  است که دور درب قوطی قرص ، کپسول ، پودر و غیره وکیوم می شود به همین منظور برای سفارش این نایلون ها شما می توانید با شرکت شمس پلاست طب ارتباط برقرار کنید.

ساشه دارویی

یکی دیگر از موارد استفاده از نایلون برای بسته بندی دارو ساشه دارویی می باشد . این ساشه ها بسته های یک بار مصرف هستند که برای بسته بندی انواع محصولات دارویی خشک استفاده می شوند و به راحتی باز می شوند و استفاده از آن بسیار راحت است. دوز مصرف در هر وعده را مشخص می کند و جنس آن از BOPP  وOPP  است و از مزایای دیگر این شاسه ها از ورود گرد و غبار به داخل دارو جلوگیری می کنند و دارای طراحی های متنوع و کم حجم هستند و در اندازه های مختلفی در رنگ های گوناگون تولید می شوند به همین منظور برای سفارش و خرید این شاسه های دارویی شما می توانید با کارشناسان شرکت شمس پلاست طب به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید.

طراحی بسته بندی داروها

بسته بندی داروها و محافظت از آنها از موارد بسیار مهم است که باید رعایت کرد و در اصل طراحی زیبا و منحصر به فرد و چاپ داروها بر اساس یک بسته بندی زیبا ، بهداشتی باعث می شود که محصول به خوبی به فروش رود . به همین منظور برای طراحی و چاپ بسته بندی داروها شما می توانید به سایت شرکت شمس پلاست طب مراجعه کنید و تمام طراحی های این شرکت بر اساس استانداردهای بین المللی است و استفاده از پلمپ و برچسب اصالت کالا از مواردی است که این شرکت بر روی محصولات خود انجام می دهد .

در اینجا بخوانید: نایلون شیرینگ تونلی

چاپ لیبل دارو و مکمل ها

یکی دیگر از موارد استفاده از نایلون ها چاپ لیبل و برچسب دارو است که طراحی چاپ لیبل چسب دار کاغذی و یا فیلم های پلی اتیلن ، pvc و غیره بر روی شیشه های دارو ، قوطی های قرص ، کپسول و غیره زیر نظر مجموعه شمس پلاست طب انجام می شود که این لیبل ها به صورت رولی و برش خورده در طرح های مختلف با مقاومت بالا تولید می شوند و قابلیت چاپ از ۱ تا ۵ رنگ را دارا می باشند .

خرید نایلون ها در صنعت داروسازی

استفاده از نایلون برای بسته بندی دارو جایگاه ویژه ای دارد و بسیار با اهمیت می باشد و صنعت داروسازی زیر نظر سازمان دارو و غذا آمریکا می باشد و سلامت داروها و رساندن آن به بیماران حائز اهمیت بسیاری می باشد به همین منظور برای خرید این نایلون ها شما می توانید به سایت شرکت شمس پلاست طب مراجعه و نحوه سفارش این پاکت ها و ساشه های دارویی را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

استفاده از نایلون برای بسته بندی دارو بسیار گسترده است و امروزه به دلیل اهمیت بالای سالم رساندن دارو به دست بیماران از بسته بندی های محکم و سالم استفاده می شود به همین منظور برای خرید این نایلون ها شما می توانید با شرکت شمس پلاست طب ارتباط و از نحوه سفارش این محصولات اطلاع حاصل کنید.