خرید نایلون کشاورزی

خرید نایلون کشاورزی با بهترین کیفیت

کشاورزان به‌ منظور حفظ محصولات خود باید از نایلون‌های مناسب منحصر به ‌فردی استفاده کند. در میان محصولات مختلف نایلون عریض کشاورزی یکی از انتخاب‌های بسیار عالی برای کسانی بوده که در صنعت کشاورزی به فعالیت می ‌پردازند. نایلون کشاورزی که آن را با نایلون عریض نیز می ‌شناسند، یک محصول بر پایه پلی اتیلن بوده که به ‌منظور مصارف کشاورزی به کار می ‌رود. به دلیل این ‌که کیفیت محصولات کشاورزی اهمیت بسیار بالایی داشته و به شکل مستسقیم در سلامت افراد مؤثر است. کشاورزان باید به ‌منظور حفظ کیفیت محصولات خود تمامی اقدامات لازم را انجام بدهند. خرید نایلون کشاورزی و تنها یک محصول نبوده و می‌توان آن را در مدل‌های مختلف تهیه کرد. قیمت نایلون عریض نیز بر عوامل گوناگونی وابسته بود که ما در این مطلب قصد داریم به‌ طور کامل در مورد آن‌ها صحبت کنیم.

انواع نایلون کشاورزی

به‌ منظور خرید نایلون کشاورزی آشنایی با انواع آن، از اهمیت بسزایی برخوردار است. شمس پلاست به‌ عنوان بهترین تولید کننده انواع نایلون عریض با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و این نایلون را در دسته ‌بندی های زیر به تولید می‌رساند:

 نایلون مخصوص گلخانه

مهم‌ترین نایلون کشاورزی، نایلون های گلخانه هستند که از آن‌ها به‌عنوان پوشش روی اسکلت‌های فلزی گلخانه استفاده می‌شود. میزان ماندگاری این نایلون بر اساس شرایط استفاده متفاوت خواهد بود. اما به ‌طور کلی ۲ تا ۵ سال قابل ‌استفاده است.

بیشتر بخوانید: استرچ چیست؟

خرید نایلون کشاورزی

 نایلون مالچ

مالچ یکی دیگر از انواع نایلون کشاورزی بوده که فروش بالایی دارد. مالچ به‌ عنوان یک سد در مقابل عوامل طبیعی و انسانی عمل کرده و می‌تواند ریشه گیاهان را از آسیب‌های مختلف همانند حشرات، باران اسیدی، برف، تگرگ و یخ‌بندان یا طوفان حفاظت کند.

 نایلون سیلو

از جمله انواع پلاستیک های کشاورزی می توان به مدل سیلویی اشاره کرد. این پلاستیک از تابش مستقیم نور خورشید بر روی علوفه جلوگیری می کند. در این محصولات از افزودنی یو وی استفاده‌ شده و هیچ‌گونه آسیبی نمی‌بینند.

در این رابطه بخوانید: خرید شیرینگ ( پلاستیک حرارتی )

نایلون ضد عفونی ‌کننده خاک

این مدل نیز جزء پرکاربردترین نایلون‌های کشاورزی بود که معمولاً کشاورزان برای افزایش کیفیت محصولات خود از آن استفاده می‌کنند. این محصولات به ‌منظور ضد عفونی کردن خاک، کاهش تاب نور خورشید و جلوگیری از تلف شدن مواد شیمیایی بهترین انتخاب ممکن هستند.

 ویژگی نایلون کشاورزی

در زمان خرید نایلون کشاورزی باید توجه کنید که یک نایلون کشاورزی خوب باید چه ویژگی‌ها و مشخصاتی داشته باشد. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های پلاستیک‌ های کشاورزی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای افزودنی‌ های مختلف
  • به‌ منظور محافظت از محصولات کشاورزی
  • مقدار افزودنی ها در این پلاستیک‌ها می‌تواند براساس نیاز مشتری متغیر باشد.
  • برخی از نایلون ها کشاورزی دارای قابلیت اضافه کردن افزودنی از ۵ تا حداکثر ۱۰ درصد را دارند.
  • نایلون‌های کشاورزی باید در عرض و رنگ‌ های شفاف، مات، مشکی یا سبز قابل خریداری باشد.
  • بعضی از این محصولات دارای ضمانت ‌نامه هستند.
  • تولید نایلون کشاورزی باید حداقل تا به ضخامت حداکثر ۲۲۰ میکرون قابل ‌تغییر باشد.
  • این نایلون باید محافظت از گیاهان و میوه‌ها را در برابر آفت میکروب‌ها و بیماری‌ها به بهترین شکل ممکن انجام دهد.
  • نایلون‌ های کشاورزی باید از ریشه گیاهان حفاظت کرده و به تقویت آن‌ها کمک کند.

خرید نایلون کشاورزی

کاربرد های استرچ صنعتی چیست؟ برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

بررسی ابعاد نایلون عریض

برای خرید نایلون کشاورزی نیاز است تا درمورد ابعاد این پلاستیک اطلاعاتی را بدست بیاورید. انواع پلاستیک کشاورزی به ‌طور معمول بسته به کاربرد و نیاز مشتری در عرض  و ضخامت ‌های متفاوتی به تولید می‌ رسند. تمامی تولیدکنندگان این پلاستیک‌ها را به شکل ۵ لایه و با عرض‌های ۱ الی ۲۰ سانتی‌متر و ضخامت ۲۲۰ میکرون به بازار عرضه می ‌کنند. همچنین شما می‌ توانید براساس نیاز خود، ابعاد نایلون کشاورزی را به تولید کنندگان سفارش دهید.

مصارف کاربرد نایلون کشاورزی

به‌طورکلی تولید پلاستیک کشاورزی به علت ایجاد عایق و یا و فراهم کردن پوشش مناسب، در اکثر کسب ‌و کارها می باشد. می‌توان علاوه‌بر استفاده های کشاورزی از این محصولات برای زمینه ‌های صنعتی نیز استفاده کرد. مهم‌ترین کاربردهای نایلون‌های کشاورزی عبارت‌اند از:

  • استفاده در صنایع ساختمان‌ سازی
  • برای حمل و باربری
  • به ‌منظور ایجاد پوشش موقتی برای انبارها و بناهای مختلف
  • جلوگیری از خسارات که ناشی از آب ‌و هوا
  • استفاده از نایلون کشاورزی برای دامداری
  • خرید نایلون کشاورزی برای بسته ‌بندی غذای دام و سیلاژ
  • استفاده از پلاستیک کشاورزی به ‌منظور کشت انواع میوه و صیفی جات