رول فیلم شیرینگ

رول فیلم شیرینگ

استفاده از محصولات مناسب برای بسته‌ بندی کالا می‌تواند تا حد بسیار زیادی به کالای ارائه‌ شده وجاهت ببخشد. در حقیقت می‌توان گفت که استفاده از نایلون سلفون و دیگر المان‌ های بسته‌بندی یکی از عامل‌های مهم در بازاریابی و افزایش فروش به حساب می‌آید. همان‌طور که بهتر می‌دانید، شما در زمان خرید یک محصول در ابتدا با بسته‌ بندی آن مواجه می‌شوید و این مورد می‌تواند تا حد بسیار زیادی در این‌که شما تصمیم به خرید آن بگیرید یا خیر مؤثر باشد. خوشبختانه در حال‌ حاضر صنایع بسته‌ بندی و تولید نایلون‌های مختلف پیشرفت چشمگیری داشته‌ است. عرضه محصولات متنوع برای پکیج کالاها باعث شده تا فروشندگان بهتر از هر زمانی فروش داشته و از طریق بسته‌بندی بتواند مشتریان زیادی را به خود جذب کند.  ازجمله پرکاربردترین این محصولات می‌توان به رول فیلم شیرینگ اشاره کرد. برای خرید و آشنایی با ویژگی های استرچ غذایی کلیک کنید

این محصول جزو پرکاربردترین مدل‌ های بسته‌بندی به حساب می‌آید. شایان‌ ذکر است که  شیرینگ نایلون نازک از جنس پلاستیک بوده و می‌تواند از محصولات در برابر عوامل مختلف محافظت کند. به‌ بیان‌ دیگر هدف اصلی از استفاده این نایلون شفافیت محصولات و مشاهده آن توسط مشتریان می‌باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا درمورد ویژگی‌ها و کاربرد این نایلون بسته‌ بندی توضیحاتی را بیان کنیم.

خرید رول فیلم شیرینگ

رول فیلم شیرینگ :به‌ طور معمولرول فیلم شیرینگ به شکل رولی به تولید رسیده و در بازار موجود می‌باشدو این محصولات به دوره کالاها پیچیده شده و با عبور کردن از یک تونل حرارتی که دمای آن حداکثر220 درجه سانتی‌گراد می‌باشد، تغییر حالت می‌دهند و سپس بر روی محصول به حالت وکیوم درمی‌آیند. این نایلون‌ها به شکل دولا بوده و یک طرف آن‌ها باز می‌شود. البته تولید رول شیرینگ به شکل تک لایه نیز در برخی از کارخانه‌ها صورت می‌گیرد. این فیلم کاربردی برای بسته‌ بندی در ضخامت‌های گوناگونی که به تولید می‌رسد که هر یک از آن‌ها برای بسته‌بندی محصول خاصی گزینه مناسبی خواهند بود.

رول فیلم شیرینگ

به‌طور معمول ضخامت نایلون شیرینگ از 30 میکرون  آغاز شده و تا حداکثر 400  میکرون ادامه پیدا می‌کند. در بسته‌ بندی محصولات صنعتی از نایلون‌های ضخیم‌تر باستفاده می‌شود. اما برای دیگر محصولات که زیبایی و درخشش فاکتور مهمی به حساب می‌آید. از نمونه‌های شفاف و نازک‌تر استفاده می‌گردد.  متراژ رول نایلون شیرینگ می‌تواند در اندازه‌ های متفاوتی باشد اما به‌صورت عمومی و متراژ آن از 350  متر به بالا است.  به‌طور معمول طول این نایلون‌ها چیزی حدود700  متر بوده و همچنین عرض آن‌ها نیز تعهد حداکثر120  سانتی‌متر است. در خصوص وزن این محصولات نیز باید بگوییم که او حدوداً 17 کیلوگرم است.

ساختار رول فیلم شیرینگ

رول فیلم شیرینگ به‌ طور کلی از ماده‌های پلاستیکی تهیه خواهد شد که ازجمله اساسی‌ترین آن‌ها می‌توان موارد زیر اشاره کرد:

پلی الفین

این مواد جزو محصولاتی هستند که صددرصد قابل بازیافت می‌باشند و ظاهر آن‌ها بسیار شفاف و درخشنده است. همچنین برای بسته‌بندی محصولات کوچک نظیر اسباب‌بازی یا مواد غذایی استفاده می‌شود.

پلی‌اتیلن

یکی از مهم‌ترین محصولاتی که برای ساخت رول فیلم شیرینگ به کار می‌رود، پلی‌اتیلن است که دارای استحکام و قدرت نگهداری بالایی بوده و می‌توان برای کاربردهای گوناگونی از آن استفاده نمود.

در اینجا بخوانید: معرفی انواع نایلون برای کشاورزی و باغداری

پی‌ وی سی

این محصول در واقع همان روکش‌های سلفونی بوده که می‌تواند در برابر پارگی مقاومت بالایی داشته باشد. از پی وی سی  برای پکیج محصولات کوچک نظیر سی‌دی و محصولات غیر از غذایی استفاده می‌گردد.

انواع رول فیلم شیرینگ

خوشبختانه رول فیلم شیرینگ  در مدل‌های گوناگونی به تولید می‌رسد تا افراد بتوانند براساس نیاز خود و انتظاری که از این محصول دارند،  آن را مورد استفاده قرار دهند. انواع این نایلون بسته‌بندی عبارت‌اند از:

رول ساده یا روده‌ای

طرز کار با این محصول بسیار ساده است به‌گونه‌ای که مصرف‌کننده باید به اندازه‌ای که مد نظر دارد از آن برش داده و محصول را داخل آن قرار دهد. سپس به وسیله حرارت رول را روی محصول وکیوم کند.

بغل باز

رول فیلم شیرینگ :این‌گونه رول ها در دستگاه‌های شیرینگ کابینی  قابل استفاده هستند. به شکلی که کالای موردنظر سمتی که باز است میان رول قرار گرفته و برای فیکس شدن وارد دستگاه خواهد شد.

مدل تک لا

این رول‌ها در دستگاه‌های شیریرنگ دور رول  قابل‌ استفاده هستند به شکلی که یک‌بار در بالا و یک پل در قسمت پایین قرار می‌گیرد. سپس محصول را داخل آن قرار گرفته تا دستگاه آن را بسته‌بندی کند.

محصول مشابه: فیلم های پلی اتیلن

رول شیرینگ

نکات مهم برای نگهداری

باید حتما برای نگهداری این محصولات و حفظ عملکرد درست آن‌ها به نکاتی توجه کنید که ازجمله مهم‌ترین آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رول ها را در مکانی خشک و به‌دور از رطوبت نگهداری کنید.
  • دمای مناسب برای مراقبت از آن‌ها حدود 20 درجه سانتی‌گراد است.
  •  تا حد امکان دارد این محصول را در محیط‌های سرپوشیده نگهداری کنید.