استفاده نایلون در صنایع مختلف چگونه است؟

استفاده نایلون در صنایع مختلف چگونه است؟

نایلون در صنایع مختلف :وجود ویژگی‌های خاصی نظیر انعطاف بالا، قابلیت کشسانی، شفافیت، درخشندگی و مقاومت نابلون ها در برابر عوامل مختلف، سبب کاربرد وسیع آن‌ها در صنایع مختلف شده‌ است. شاید برای شما سوال باشد  که استفاده نایلون در صنایع مختلف چگونه است و تا چه حد اهمیت دارد؟

می‌توان گفت که وجود نایلون‌ها در صنایع گوناگون تا حدی حائز اهمیت است که می‌توان  در اکثر زمینه‌ ها همانند صنعت پوشاک، خودروسازی، تولید پلاستیک و مواد غذایی و …وجود پراهمیت آن‌ها را مشاهده کرد. نایلون‌ها علاوه‌بر ویژگی‌های خاصی که دارند از قیمت مناسبی برخوردار هستند. به‌ همین خاطر نیز در زمینه‌های گوناگونی جایگزین الیاف دیگر شده و باعث صرفه‌جویی و در هزینه‌ها می‌شوند. درادامه مطلب با ما همراه باشید تا به‌ طور کامل درمورد کاربردها و مدل‌های این محصولات صحبت کنیم.

برای خرید انواع استرچ فیلم  کلیک کنید….!

انواع نایلون در صنایع مختلف

خوشبختانه نایلون‌ها در تنوع بالایی به تولید می‌رسند که هرکدام ممکن است برای کار به خصوصی مناسب واقع شوند. تولیدکنندگان براساس نیاز  خریداران  ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی را در هر یک از آن ها در نظر می‌گیرند تا درنهایت بتواند جوابگوی انتظارت آن‌ها باشند. به‌ طور مثال نایلونی که در صنعت کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد، با نایلونی که در صنایع غذایی استفاده می‌شود، ویژگی‌های متفاوتی دارد. کسب اطلاعات کافی درمورد خصوصیات هر یک از نایلون‌ها و کاربرد آن‌ها سبب شده تا شما با آگاهی بیشتری جهت خرید هر یک از نایلون‌ها اقدام کنید.

نایلون در صنایع مختلف
نایلون در صنایع مختلف

فروش نایلون صنعتی

فروشگاه اینترنتی شمس پلاست با عرضه نایلون‌های پلاستیکی در مدل‌های متنوع می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. همچنین می‌توانید جهت کسب اطلاعات دقیق‌تر با کارشناسان  فروش شما ارتباط برقرار کنید. فروشگاه ما سعی دارد با عرضه نایلون های مختلف با قیمت مناسب رضایت خریداران عزیز را جلب کرده و آن ها را از کیفیت بالای پلاستیک ها بهره مند کند.

معرفی انواع نایلون در صنایع مختلف

در خصوص  از استفاده نایلون در صنایع مختلف بهتر است که هر یک از آن‌ها را به شما معرفی کرده و درمورد کاربرد آن‌ ها صحبت کنیم.

نایلون عریض یا نایلون عریض کشاورزی

نایلون عریض که در رنگ‌های مختلف با عرض و ضخامت گوناگون موجود است، برای استفاده در صنایع ساختمانی و صنعت کشاورزی انتخاب ایده‌آلی به حساب می‌آید. در حال‌ حاضر کاربرد نایلون‌های عریض که به آن‌ها کشاورزی نیز گفته می‌شود، بسیار گسترده  است. از این محصول برای سقف گلخانه‌ها، پرورش قارچ، بالا بردن راندمان محصولات کشاورزی و حفاظت از گیاهان زینتی استفاده می‌گردد. همچنین در صنایع ساختمان‌ سازی نیز نایلون عریض برای فضای استخر، عدم نشت سیمان و پوشش‌دهی نما استفاده می‌شود.  لازم است بدانید که نایلون عریض در برخی اوقات در صنعت دام‌ پروری نیز کاربردهای خاص خود را دارد.

برای مشاهده محصولات ما به صفحه فروشگاه سایت مراجعه کنید…!

نایلون تبلیغاتی

هملن طور که از نام آن‌ها مشخص است، فروشندگان برایبرندسازی نیاز دارند از این نایلون‌ها استفاده می‌کنند. به‌ عنوان مثال در  صنعت پوشاک برای فروش محصولات مختلف بهتر است که از نایلون‌های تبلیغاتی استفاده کرد. این محصولات می‌تواند جنس، رنگ، ضخامت و ویژگی‌های منحصر به‌ فردی داشته باشد. همچنین دارای قابلیت چاپ بوده و شما و  فروشندگان و یا تولیدکنندگان می‌توانند برند، اسم، آدرس، و شعب خود را بر روی این نایلون ها  چاپ برساند. تا خود را بیشتر به مشتریان معرفی کرده و اعتماد آن‌ها را بدست بیاورند.

به‌طور معمول این نایلون‌ها برای فروشگاه‌های مواد غذایی نیز استفاده می‌شود و می‌تواند باعث افزایش فروش شوند.

نایلون شفاف

این نایلون‌ها جزو پرمصرف‌ترین نمونه‌ها بود که در اکثر مغازه‌ها آن‌ها را مشاهده می‌کنیم. نایلون شفاف جهت نگه‌داری میوه، سبزیجات و مواد غذایی در فروشگاه‌های نظیر میوه‌فروشی، سبزی‌ فروشی، داروخانه، لوازم تحریر و …. مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نایلون ها می‌توانند به‌ صورت دسته‌دار یا در مدل نایلون فریزر موجود باشند که هر کدام ویژگی‌هایی دارند.

استفاده نایلون در صنایع مختلف چگونه است؟
نایلون در صنایع مختلف

نایلون حباب دار

قطعاً شما در بسته‌بندی محصولات شکستنی نایلون‌های حباب دار را به‌ وفور مشاهده کرده‌اید. در واقع وجود حباب‌ روی سطح این محصولات سبب شده تا کالاهای مختلف در برابر شکستگی و یا سقوط مقاوم بوده و هیچ‌گونه آسیبی نبینند. به‌طور معمول از این محصولات برای جابجایی شیشه، اسباب‌کشی، حفاظت از قطعات کامپیوتری، دسته‌بندی محصولات صنعتی و مبلمان استفاده می‌گردد. می‌توان گفت عمده مصرف این نایلون برای مواقعی که خطر شکستگی وجود دارد، است.

بهترین نایلون‌ها در صنایع بسته‌بندی

علاوه‌بر موارد ذکر شده نایلون‌های بسته‌بندی نیز در صنایع مختلف دارای جایگاه ویژه‌ای هستند که از جمله آن ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نایلون شیرینگ
  • مواد غذایی
  • استرچ پالت
  • نایلون‌های خیاری
  • نایلون حباب دار
  • نایلون زیپ دار

بیشتربخوانید: علائم روی نایلون به چه معناست؟