کاربرد نایلون حباب دار

کاربرد نایلون حباب دار

استفاده از محصولات پلاستیکی به ویژه نایلون‌ ها در موارد مختلف بسیار حائز اهمیت است. در حال‌ حاضر کارخانه‌ های متعدد در سراسر کشور وجود دارند که به تولید انواع نایلون های بسته‌ بندی در مدل‌های مختلف می‌پردازند. هدف اصلی از استفاده از نایلون‌ های مختلف محافظت از کالاها است. برخی از محصولات دارای حساسیت بیشتری بوده در نتیجه حفاظت آن‌ها را ویژه‌تر خواهد بود. برای مراقبت از محصولات شکستنی بهترین نایلون، نایلون های حباب دار هستند که می‌توانند بالاترین سطح حفاظتی را برای نگه‌داری محصولات مختلف در زمینه حمل‌ و نقل و جا به‌ جایی فراهم کنند. اگر شما نیز به‌ دنبال کسب اطلاعات بیشتر درمورد انواع کاربرد نایلون حباب دار  هستید،  و قصد خرید این محصول را دارید، پیشنهاد می‌شود که حتماً در ادامه با ما همراه باشید.

شرینک چیست؟ و چه کاربردی دارد برای کسب اطلاات بیشتر کلیک کیند….!

خرید اینترنتی نایلون حباب دار

می‌توان گفت که نایلون‌های حباب دار نوعی نایلون ضربه گیر هستند و می‌توانند محصولات شکستنی را در برابر ضربه حفاظت کنند. این نایلون ها در ابعاد مختلفی به بازار عرضه می‌شوند. همچنین ممکن است سطح کیفی  هر یک از مدل‌ها با دیگری تفاوت داشته باشد. به‌ منظور خرید این نایلون جهت مراقبت از کالاهای مختلف شما بایستی حتماً به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید. تا موفق خرید بهترین نوع نایلون حباب دار شده و نهایت استفاده را از آن داشته باشید.

شما می‌توانید در صورت تمایل خرید نایلون حبابی به فروشگاه اینترنتی شمس پلاست مراجعه کرده و این محصول و محصولات دیگر همانند سلفون، استرچ، شیرین و … را در هر تناژ و با کیفیت، مناسب خریداری کنید.

کاربرد نایلون حباب دار

اهمیت نایلون حباب دار

در خصوص کسب اطلاع در موردکاربرد نایلون حباب دار بهتر است که توضیح مختصری را درباره این محصول به شما ارائه دهیم.نایلون های  حباب دار تنها محصولات پلاستیکی هستند که ساختار متفاوت‌تری نسبت‌به دیگر  نسبت‌ به دیگر مدل‌ها دارند. سطح این نایلون‌ها یکنواخت نبوده و روی آن‌ها حباب‌های برجسته‌ای درج شده‌ است که در داخل آن‌ها گاز بخصوصی وجود دارد.

حباب‌ها  همانند ۱ بالشتک نرم عمل می‌کنند و می‌توانند کالاهای مختلف را در برابر ضربه و یا سقوط حفظ کنند. به دلیل این‌ که نایلون‌های حباب دار دارای قدرت ضربه‌گیری عالی هستند، به آن‌ ها نایلون ضربه‌گیر نیز گفته می‌شود این محصولات می‌ توانند به‌خوبی ضربه‌های وارد شده به محصول را خنثی کرده  درنتیجه از خط و خش، فرورفتگی و شکستگی آن‌ها جلوگیری نمایند.

معرفی انواع پلاستیک‌های حباب دار

پلاستیک های حباب دار در مدل‌های دو لایه، سه لایه و ۵پنج لایه به شکل‌های نایلون‌های کشاورزی، کاور و نایلون‌های پاکتی طراحی و به تولید می‌رسند.  اندازه‌ی حباب‌ها در هر یک از مدل‌های نایلون می‌تواند با دیگری متفاوت باشد. اندازه ابعاد حباب‌های استفاده‌ شده در این نایلون‌ها معمولاً از ۵ میلی‌متر تا حداکثر ۳۰ میلی‌متر است که با توجه به نوع کالا و اندازه نایلون و کاربرد آن در نظر گرفته می‌شود.

معمولاً حباب‌های کوچک را برای محصولات ظریف‌تر به کار می‌روند و حباب‌های درشت برای بسته‌بندی محصولات شکستنی بزرگ است. شایان ذکر است که همه نایلون‌های حباب دار و می‌توانند به‌ صورت رنگی و چاپی به بازار عرضه شوند.

استفاده نایلون در صنایع مختلف چگونه است؟ بیشتربخوانید

بررسی کاربرد نایلون حباب دار

نایلون های حباب دار برای محصولاتی که به حفاظت ویژه‌ای نیاز دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرند. اکثر شرکت‌ ها قبل‌ از بسته‌ بندی محصولات خود آن‌ها را در این نایلون‌ها قرار داده تا در زمان حمل‌ و نقل از هر گونه آسیبی جلوگیری کنند. نایلون های حباب دار با استفاده از حباب‌هایی که در آن‌ها وجود دارد، می‌توانند محصولات را در برابر عوامل مختلف نظیر ضربه، سقوط و یا سوراخ شدگی حفظ کنند. اماکاربرد نایلون حباب دار علاوه‌بر موارد ذکر شده شامل موارد زیر می‌شود:

  • بسته‌بندی اسباب اثاثیه
  • حفاظت از قطعات خودرو همانند آینه، چراغ، روکش صندلی، فرمان ماشین و…
  • حفاظت از کالاهای نظیر کمد، میز و مبل در هنگام حمل‌ و نقل
  • به جهت جلوگیری از وارد شدن ضربه به لوازم چینی در کارخانه‌ها
  • جهت حفاظت از لوازم شیشه‌ای
  • برای بسته‌ بندی لوازم الکتریکی حساس همانند سنسور
  • عایق‌بندی لوله‌ها و کانال‌ها
  • جهت جلوگیری از نفوذ سرما
  • استفاده به‌ عنوان عایق پنجره در فصل‌های سرد
  • بسته‌بندی محصولات خانگی و دکوری
  • برای جلوگیری از خط و خش
  • جهت حفاظت از موتور، پمپ و یا کمپرس در صنعت مکانیکی
  • مراقبت از وسایل در زمان انتقال از طریق پست
  • بسته‌ بندی قطعات در صنعت کابینت‌ سازی
  • ایجاد عایق روی شیشه‌های اتومبیل در فصل سرد
  • برای استفاده در پوشش استخر
  • جلوگیری از آسیب دستگیره درب
  • برای حفاظت از این میوه‌ها در برابر پوسیدگی و یا پلاسیدگی

کاربرد نایلون حباب دار

فروش نایلون‌های ضربه گیر

اگر تمایل به خرید انواع نایلون حباب دار را  دارید، لازم است بدانید که قیمت این محصول به عواملی نظیر مواد اولیه، تعداد لایه‌ها، اندازه اندازه کلی، اندازه حباب و  رنگ نایلون بستگی خواهد داشت . همچنین قیمت نایلون حباب دار و براساس قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی نیز تحت تأثیر قرار می‌گیرد. برای خرید انواع نایلون با شماره های درج شده ر سایت تماس بگیرید.

برای خرید انواع استرچ فیلم و انواع استرچ کلیک کنید….!