بسته‌ بندی مبلمان با سلفون استرچ

راهنمای آسان بسته‌ بندی مبلمان با سلفون استرچ

قطعاً جابجایی هر وسیله نیاز به بسته‌ بندی مناسب دارد. بسته‌ بندی باید براساس ابعاد و وزن کلی محصولات در نظر گرفته شود. خوشبختانه امروزه محصولات بسیار متنوع و روش‌های گوناگونی برای بسته‌ بندی و ایمن‌ سازی محصولات در زمان جا به‌ جایی موجود است. استفاده از استرچ سلفون کمک کرده تا به راحت‌ترین شکل ممکن بسته‌بندی مبلمان را انجام دهید. در ادامه با ما همراه باشید تا راهنمای آسان بسته‌بندی مبلمان با سلفون استرچ را به شما ارائه دهیم.

استرچ سلفون برای مبلمان

یکی از بهترین و ساده ترین روش‌هااستفاده از سلفون برای بسته بندی محصولات است و  هر کسی می‌تواند آن را انجام دهد. قطعاً استفاده از استرچ برای بسته‌ بندی اسباب اثاثیه منزل به‌ ویژه مبلمان مناسب خواهد بود. این بسته‌بندی‌ها پلاستیکی بوده و بدلیل خواص کشسانی که دارند، به‌ خوبی روی محصولات قرار می‌گیرند و آن‌ها را در برابر ضربه، سوراخ  و آسیب‌های دیگر محافظت می‌کنند.

می‌توان گفت که استفاده از این محصول سبب شده تا هیچ‌گونه رطوبتی به داخل وسایل نفوذ نکند و شما در زمان جابه‌جایی آن نیز نگران شکستگی یا آسیب دیدن آن‌ها نباشید. قطعاً یکی از تأثیرگذارترین راه‌ها برای ایمن‌سازی وسایل استفاده از بسته‌ بندی‌های پلاستیکی است.

 بسته‌ بندی مبلمان با سلفون استرچ

 برای بسته‌ بندی مبلمان از چه پوششی باید استفاده کرد؟

به‌ طور کلی هدف از بسته‌ بندی جابجایی راحت و جلوگیری از خسارات مالی است. استرچ سلفون در میان محصولات مختلفی که برای بسته‌ بندی وجود دارد یکی از بهترین‌ها بود که به دلیل خاصیت کشسانی و چسبندگی و می‌تواند برای مسائل طیف گسترده‌ای از محصولات به‌ ویژه مبلمان استفاده شود. این محصول دارای خاصیت ماندگاری بالایی بوده و دارای مزایای متعددی را برای بسته‌ بندی دارد.

شیرینگ حرارتی چیست؟ برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

در واقع این‌ که چه نوع پوششی برای بسته‌بندی مناسب است کاملاً به نیاز شما و وابسته خواهد بود. استرچ سلفون  دارای خاصیت چسبندگی بسیار قوی در دو طرف بوده و کاملا شفاف است.  از سوی دیگر نیز فیلم‌های کششی این مقاومت بسیار بالایی در برابر پارگی داشته و هیچ‌گونه آسیبی نمی‌بینند.

بهترین بسته بندی برای مبلمان

با وجود این‌ که استفاده از نایلون‌های پلاستیکی برای مدت زمان طولانی برای مبلمان مناسب نیست، اما می‌تواند یک روش کارآمد و عالی برای محافظت از این وسایل باشد. پوشش استرچ سلفون که به آن پوشش پلاستیکی مبل نیز گفته می‌شود، در اغلب اوقات در انبارها برای محافظت از کالاها و مورد استفاده قرار می‌گرفت. با این‌ وجود این یک محصول بسیار تأثیرگذار و آسان برای محافظت از انواع مبلمان بود که می‌تواند در زمان جابه‌جایی نیز آن‌ها را به بهترین شکل ممکن محافظت کند.

 مزیت استفاده از استرچ سلفون برای مبلمان

مهم‌ترین مزایایی که استرچ سلفون برای بسته‌بندی مبلمان دارد عبارت‌اند از:

استرچ  دارای تنوع بسیار زیادی هستند و علاوه‌بر استفاده و می‌توانند به مبلمان را در برابر گرد و غبار آلودگی‌های مختلف و خط و خش محافظت کند.

با وجود این‌ که این نایلون‌ها بسیار نازک هستند اما و در برابر ضربه و پارگی مقاومت بسیار بالایی دارند.  بسته‌بندی پلاستیکی قطعاً سطح ایمنی بالایی را برای مبلمان ایجاد می‌کنند. استفاده از این محصولات بسیار راحت بوده و به هیچ تخصصی وجود ندارد.معمولاً استرچ سلفون دارای قیمت مناسبی بوده و می‌تواند علاوه‌بر ایجاد یک سطح ایمنی بالا و برای شما از نظر اقتصادی نیز مقرون‌ به‌ صرفه باشد.

بیشتر بخوانید: آیا سلفون زیست تخریب پذیر است؟

 بسته‌ بندی مبلمان با سلفون استرچ

نحوه بسته‌ بندی مبلمان با سلفون استرچ

برای بسته‌ بندی مبلمان با سلفون استرچ باید به شکل زیر عمل کنید:

  • بسته‌بندی را در اطراف به‌ طور کامل مستحکم کنید.
  • به‌ منظور این‌ که مبلمان و دیگر وسایل درعین جابجایی کاملاً ایمن باشند باید حتماً آن‌ها را در پوشش‌های حبابی نیست بگذارید. حتی می‌توان از پتو نیز برای پوشش دور و مبلمان استفاده کرد.
  •  برای کشیدن استرچ سلفون بهتر است از شخص دیگری کمک بگیرید تا در زمان بسته بندی مبل آن را ثابت نگهدارد و  بسته‌بندی‌های به‌ درستی صورت گیرد.
  • از قسمت پایین محصول شروع کنید و به شکل افقی سلفون را به‌ بالا بپیچید. سپس انتهای سلفون را محکم کرده و چه آن را چند دور به‌دور مبلمان بپیچید تا استحکام آن افزایش یابد.

سخن پایانی

سلفون انتخاب مناسبی برای طیف گسترده از محصولات است که برای مبلمان نیز از آن استفاده می کنند. این نایلون ایمنی لازم را برای برخی از وسایل خانگی تامین می کند. اما باید بتوانید به شکل صحیح از این محصول برای بسته بندی استفاده کنید. برای خرید انواع پلاستیک بسته بندی می توانید به فروشگاه شمس پلاست مراجعه کنید.